Doua poduri si un traseu in forma de infinit

Ca sa ajungi la Bianca Popp urci si cobori 2 poduri. Cand pleci de la ea, daca mergi spre nord, drumul creat de Waze arata ca o funda.

Oricum, cand pleci de la ea, nu mai esti intru totul tu insati.

Asa ca drumul in forma de fundita sau mai degraba in forma de infinit este perfect potrivit pentru starea ta.

Ajungi in curte si parchezi sub piersic.
Daca esti prea aproape iti intra crengile in masina. Si daca nu inchizi cu grija usa poti prinde inauntru o piersica verde.

Intri, urci la etajul 2 printre schele. Bianca te asteapta la usa si iti zimbeste cum doar ea stie. Cu totul si doar tie !

Intai vezi ferestrele mari pe cei 2 pereti laterali. Apoi vezi suluri de materiale. Apoi stenderele cu colectiile Biancai.

Daca vrei sa bei o cafea pe terasa vei sta pe fotolii turquoise si vei privi
Bianca mi-a  pregatit cafea intr-o  ceasca turquoise dar mie mi-a placut mai mult cana galbena a lui Tartan.

Tartan a intrat inaintea mea cu Tina si Pupic in lesa.

Cand i-am zis ca vreau cafea in cana galbena Bianca a ras dar mi-a mutat cafeaua cu un gest firesc de regina.

Si tu, ca vizitatoare, te vei simti ca o printesa, fiica adorata a reginei.

Regina mai da 2 telefoane, raspunde si iubitului, alunga pe Pupic care vine sa te joci cu siretul lui


si te invita sa privesti locul in care va instala ecranul de cinema.
Pare un loc dintr-un film de Fatih Akin, Soul Kitchen.

Pentru ca am avut de povestit cum ne-am condus vietile in ultimii 3 ani, nu ne-a mai ramas timp si de explorat creatiile Biancai.

„Vii sa te joci data viitoare, da ?

Da, vin si stau o zi intreaga”

Caci, da, in atelierul Biancai, vii sa te joci si sa te descoperi.

Hainele mele vorbesc, mi-a spus Bianca. Dar nu oricui si nu oricand.

Un comentariu

Lasă un răspuns

