Antreprenorii și jazz-ul

Invidia e un sentiment care nu a locuit niciodată în inima mea. 

Foarte rar mi-a apărut la fereastră invidia și atunci am recunonscut-o și nu am primit-o. Ea a apărut doar când am văzut pe cineva care și-a găsit împlinirea și armonia între gând, emoție și faptă ! Cineva care strălucește în momentele în care face ce îl/ o împlineste. 

Cineva care se urcă pe scenă, se conectează cu cei din sală și își spune povestea ! 

Realizez că invidia mea se arată la fereastră doar pentru că eu nu am reușit sa fac aceste lucruri în mod constant și constructiv. 

Am des aceste momente de „flow” însă nu întotdeauna le dezvolt și construiesc cu ele, ci le las în urmă și explorez o nouă cale. 

Recunoștința  vine si ia locul invidiei cand eu ajung la locul de întâlnire a doua sau trei astfel de căi explorate deja de mine.

Design-ul, jazz-ul și antreprenoriatul sunt astfel de direcții. 

Locul lor de întâlnire va fi concertul de luni cu muzicienii suedezi Tonbruket, concert organizat de prietenul meu Ciprian Moga, fondator Jazz Fan Rising. 

Ciprian iubește jazz-ul de calitate și isi doreste să se bucure de concertele anumitor trupe care nu au fost niciodată în România. 

De aceea, a reușit să strângă în jurul lui alți fani de jazz, cu aceleași gusturi, și, împreuna să finanțeze și să organizeze concerte pentru acele trupe. Și eu sunt unul dintre acești fani. 

Jazz Fan Rising a fost înființat în 2014 și de atunci a organizat câte 4 concerte în fiecare an. Muzicieni nordici, francezi, ruși, americani, germani și italieni s-au aflat pentru prima data pe o scenă din România și au plecat cu promisiunea că se vor întoarce. 
Înainte de fiecare concert Ciprian și minunata Felicia, soția si partenera în proiecte curajoase,  au trăit emoțiile unui nou început de relație. Relație cu muzica si cu fanii acestui gen de muzică. 

Relație cu noi cei pasionați de jazz și tot ceea ce înseamna jazz-ul: colaborare, improvizație, inspirație și mai ales dragoste de viață ! 

Povestea, mai pe larg, o puteți afla, auzi, simți și trăi luni 7 noiembrie 2016 in sala cinema ului Elvira Popesco, din Institutul Francez din Bucuresti. 

Designul va fi cu ei mai întâi în backstage, continuarea e surpriza ! 

Ne vedem luni la concert ? 

                  Tonbruket by the sea 

Lasă un răspuns

