Acest Aprilie 

Aprilie îl simt ca pe o limba de pisica pe pielea mea. Aspra si hotarita.

Daca m-ar intreba cineva care e luna mea preferata nu as raspunde aprilie niciodata.
Dar daca stau putin si ma gindesc, acest aspru aprilie mi-a adus lucruri frumoase si speciale, spectaculoase dar dificile.

Aprilie mi-a adus fiica Flavia, pe 7, aprilie l-a adus pe tata, pe bunica Teodora.

Anul trecut aprilie mi-a adus inceputul de scoala de medicina traditionala chineza la BCOM.

Anul acesta, chiar week-end-ul trecut am inceput cursul de Pain Management (ce simbolism -curs de pain management in aprilie, cand eu chiar simt luna aprilie ca inconfortabila) cu Institutul de Psihoneuroacupunctura din Alicante.

Aprilie mi-a adus si prima intilnire cu o antreprenoare interesata de franciza Hansen.

Tot aprilie mi-a adus astazi, 27, lansarea DesignDriven.ro

Proiectul DesignDriven si creatoarele lui, fondatoarele studioului de design CONCEPT MACHINE,

Irina si Iulia au fost cu adevarat cea mai mare surpriza a acestui aprilie.

Woops, deja e 28 aprilie, e trecut de miezul noptii.

Da, aprilie e wabisabi. E frumos si imperfect. E fresh si fizzy.

Nu e grandios, nu e confortabil, dar e imprevizibil si plin de speranta.

Ca orice nou inceput.

fresh & fizzy thorny April

fresh & fizzy thorny April

Un comentariu

  1. Irina Ioana Dragnea

    Extraordinar de frumos transmisa simtirea 🙂 Nu esti singura, Diana! Am simtit asemeni tie, oamenii din jurul meu, la fel, luna aprilie ca fiind destul de ciudata si inconfortabila, dar totusi foarte interesanta si plina de surprize placute. O luna a contrastelor si realizarilor. Un aprilie greoi, dar plin de deznodaminte fericite. Un aprilie ce ne-a pregatit noi inceputuri frumoase, promitatoare. Si care prevesteste o luna mai precum un tors lenes si bland de pisica :-)))

Lasă un răspuns

