K3 pentru antreprenori cu insomnie

Ki3 poate fi un nume de ghetar sau de varf de Himalaya, nu-i asa ? Eu asa as crede daca nu as sti din acupunctura ca e un punct de pe meridianul rinichiului. Ki vine de la Kidney.

Mai intii sa lamuresc ce sunt meridianele, un element de baza in medicina traditionala chineza, dar nu numai.

Noi oamenii parem sa fim niste roboti decablati  si fara carcasa metalica dar cu traseele ramase sub piele. Sintem fragili si expusi intemperiilor. Aceste trasee sint perceptibile ca meridiane si se activeaza prin acupunctura. Existenta meridianelor, desi sunt invizibile ochiului, a fost demonstrata stiintific in numeroase laboratoare din intreaga lume.

Revenind la titlul articolului, de ce povestesc despre punctul Ki3?

Ki 3 este eficient in acupunctura pentru ca rezolva un simptom des intilnit si numit ”picioare reci”.
Stiti pe cineva care doarme vara cu sosete ? Da, da, si eu stiu pe cineva.

Tot Ki3 mai rezolva si dureri lombare.
Cine nu vrea sa se plimbe pe jos 3 ore in Gradina Botanica fara sa aiba dureri de spate ? Sau sa-si tina iubita pe umeri la concertul lui Robbie Williams fara sa sufere de dureri lombare citeva zile dupa aceea?

Dar de ce este magic acest punct?

Eu il vad magic pentru ca actioneaza si la nivel emotional, si aduc aici doar doua exemple.

Ki3 alunga insomnia. Eu personal am suferit de insomnie multi ani fara ca macar sa fiu constienta cat de rau mi-a facut.
Acum inteleg ca nu e de ajuns sa maninci o cina usoara la o ora rezonabila (nu cum am facut noi aseara de ziua mamei) ca sa ai un somn bun.

E nevoie de un echilibru energetic pentru un somn bun iar o sedinta de acupunctura in punctul Ki 3 ajuta mult la restabilirea acestui echilibru.

E magic acest Ki3 si pentru ca poate vindeca iritabilitatea emotionala.
Nu numai ca iti consumi energia ta proprie atunci cind esti iritabil, dar le faci viata grea si celor din jurul tau, in special celor care te iubesc.

Am inceput sa scriu acest articol dupa ce am trimis un sms mamei mele in care ii recomandam pentru  tata o sedinta de acupunctura pentru accesele lui de furie.
Mama mea este o fiinta generoasa si rabdatoare. Tata reuseste s-o scoata din zen-ul ei inocent prin accesele lui de iritare din cele mai neinsemnate cauze. Aceasta este versiunea ei de ”adevar” si cum bine stim adevarul e undeva la mijloc.
Stiindu-l insa bine pe tata, personaj cu care nu poti sa ai o conversatie decenta decat daca taci si asculti supus, tind sa cred ca mama va avea un trai mai relaxat cu el calm.
De aceea i-am recomandat sa-i propuna sa mearga la acupunctura, macar pentru rezolvarea insomniei.

Am ales fotografiile care sa reprezinte 2 elemente din cele 5: Metal si Lemn. Am inserat 2 fotografii cu 2 lampi de tavan pentru a aduce aici alta pasiune a mea: Designul.

Lampa din cupru din Mesteshukar Butiq, un magazin de design din Bucuresti.

copper lamp Mesteshukar Butiq Bucharest

copper lamp Mesteshukar Butiq Bucharest

In teoria celor 5 elemente din medicina traditionala chineza, cele 2 elemente, metal si lemn,  preced, respectiv succed elementul Apa, element care reprezinta Rinichii. Metalul precede, deci conduce Apa si Apa precede, deci hraneste Lemnul.

Scriu acest articol in timpul pregatirii pentru testul de sambata de medicina traditionala chineza, cu accent pe acupunctura.
Citind despre relatia energetica dintre Inima si Rinichi, inteleg cat de mult se influenteaza reciproc starea noastra emotionala cu cea fizica.

Si ca sa inchei cu un twist pentru prietenii mei cititori, si ei Entrepreneuri ca mine:

Nu poti conduce o Enterprise daca nu esti in echilibru mental, emotional si fizic.

Nu poti fi robot suta la suta din timp sau floare sensibila 100% din timp.
My opinion. But ask around.

Lemn

  1. Foarte interesant, abia astept sa aflu si depre alte „puncte magice” 😀

Lasă un răspuns

