Schimbare de curs

De cateva saptamani mi se perinda prin fata ochilor un cuvint nou:

Umanitate.

Imi apare in conversatiile cu prietenii: prietena mea Laura C., L’artiste, a spus despre Alessandro, The Nose, ca e atat de uman.

Azi am gasit in timeline-ul Aurei din Copenhaga ceva despre indieni si  de ce s-ar intoarce ea in India, pentru ca a gasit acolo umanitate.

O conversatie azi dimineata cu Roxana din Timisoara

Un trailer de film vazut aseara pe Vimeo despre Torre DAvid, un zgarie-nori  celebru din Venezuela, o ruina abandonata transformata in locuinte temporare.

Incep sa inteleg ca umanitate inseamna un contrast: vulnerabilitate si puterea de a supravietui suferintei.

Am inteles de ce mi s-a parut atat de fals si superficial blogul unei iubitoare de frumos (asa cum si eu ma consider si declar).

Mi s-a parut superficial si fals si m-a lovit revelatia ca si blogul meu, aici prezent, poate fi perceput la fel.

Pentru ca eu m-am ferit, cu buna stiinta, sa dezvalui necazurile mele si m-am straduit sa scriu doar despre latura frumoasa a vietii mele.

Good Light

Nu am scris despre anul trecut, despre tradarile personale si profesionale, despre minciuni si furturi din partea unor oameni apropiati in care am avut incredere.

Am auzit despre noi intrebarea: ”de unde au astia bani de se plimba tot timpul?! de la niste oameni pe care i-am ajutat cu informatii esentiale ca sa-si inceapa business-ul.  Am sa ma opresc aici cu exemplele, deja m-am incarcat cu energie negativa, doar amintindu-mi de  ei.

Acum inteleg de ce noi, eu si Liviu, parem un cuplu ”happy-go-lucky”:

Pentru ca asa ne-am dezvaluit noi lumii. Nu ne-am plans public, ne-am rezolvat problemele in liniste acasa sau la birou, am creat impresia ca ne e usor si bine tot timpul. Nu, nu ne-a fost usor in cei 11 ani impreuna ca parteneri de viata si business.

Probabil ca #neplacesatraimpericulos. Credit pentru #hashtag: Alexandru Costin. Veti mai auzi de el, de la noi, in curand, este un tanar minunat si curajos, autorul fotografiei de mai jos, care ne-a surprins cu citeva secunde inainte ca Liviu  sa-si disloce umarul.

Barcelona Hansen and us by Alexone

 

Trei  ore mai tarziu ieseam de  la spitalul de urgenta Hospital del Mar.

A fi fost umani ar fi insemnat, probabil, sa ne marturisim punctele vulnerabile si  sa fi lasat armura jos, caci da, a fi antreprenor inseamna a fi un luptator.

Cine stie cum ar fi fost mai bine ?

Am decis sa povestesc si despre momentele grele, poate exista si altii ca noi, care isi consuma energia faurindu-si imaginea perfecta.

Blau Museu Barcelona

 

Voi ce credeti ?

Si voi va luptati sa va construiti imaginea perfecta, protejandu-va ”brandul personal” de invidie, muchii ascutite, tsunami  si furtuni ?

 

Solar calendar Barcelona

Mai sus o fotografie din Barcelona, cu noi, eu si Liviu privind un ceas – calendar solar. Acum am gasit ceva interesant: umbra mea sta pe Februarie si umbra lui pe Decembrie. Fiecare dintre noi are umbra capului pe luna in care e nascut celalalt. O fi un semn 🙂

Lasă un răspuns

