Antreprenorii si Artistii

Sau Artistii-Antreprenori ? Sau Antreprenorii-Artisti? Asa as putea sa ma joc cu definitiile la infinit.

Dar, de fapt, am ales acest titlu ca sa vorbesc despre cuplul Cristian si Stefana Samfira si despre noi, Diana si Liviu Souca.

Diana Souca nu exista in realitate. Ea exista doar in invitatiile la evenimente si pe scrisorile mamei mele.

Inainte sa primim invitatia la Gala Gopo, ca prieteni ai cinema-ului romanesc si gazde in Hansen Lounge la TIFF (CLUJ) am primit de la Cristian Samfira invitatia sa-mi aleg si sa  port o rochie creata de el. Sigur, a scris el in mesaj, doar daca nu ai deja o tinuta Versace sau McQueen, a glumit el malitios.  Nu, am raspuns, nu am inca o tinuta, Versace nu a fost niciodata pe lista preferintelor mele iar McQueen nu imi permit inca. ”Sint onorata de invitatia ta”, am raspuns, si am programat o intilnire in atelierul lui.

In atelier m-a intimpinat Cristi si imediat a sosit si Stefana. Ea a fost cea care m-a ajutat sa aleg rochia si cea care a inteles ce imagine publica mi-ar place. Am probat 5 rochii superbe dar cea care imi comunica mie design contemporan a fost  cea aleasa in final.

In timp ce probam rochiile, Stefana mi-a povestit despre proiectele ei. Era foarte incintata ca piesa montata de ea cu studentii la actorie (Stefana e actrita si profesoara la UNATC) va fi jucata la Teatrul Nottara. Si ea o antreprenoare, cum ziceam si in titlu. Abia atunci am inteles cum functioneaza ei ca un cuplu creativ. Ambii sint si artisti si antreprenori. Si parintii lui Sasha si a baietelului care se va naste in august. Am apreciat ca desi ultimele lor zile au fost grele, ca dinaintea participarii la un targ international de fashion, s-au pregatit si au stat frumos pe covorul rosu al Galei Gopo. Au pozat si cu noi la panoul Airfrance, la rugamintea simpaticului fotograf Dragos Asaftei. Noi nu zburam cu AirFrance, dar nu am putut refuza rugamintea fotografului. Multumesc Dragos, fotografia ta imi place mai mult decit cea aleasa si publicata de organizatorii Galei. Imi place si cum se vede sloganul Airfrance pe panou, deasupra noastra.

 

gopo-liviu-souca-hr-3

 

 

Multumesc Stefana si Cristian Samfira pentru gestul vostru si pentru ca sunteti minunati.

Multumesc si echipei Bellisima, mai ales lui Petre,  hair stilist pasionat si sotiei lui Cristina, make-up artist. Multumesc si Andreei Zah, proprietara Bellissima, care mi-a  propus pe Cristina ca make up artist si care a luat-o cu ea acasa pe Rebecca, fiica lui Petre si a Cristinei, astfel ca ei sa poata lucra in liniste.

Pe FB este postata si poza de la panoul ”oficial”, lui Liviu nu ii place deloc, inteleg de ce, probabil nu se recunoaste. Asa cum nici eu nu ma recunosc aici, mi se pare ca seman cu mama la expresia fetei, dar nu cu mine.

Iata de cine mi-a placut mie mult la acest eveniment: doi dintre actorii mei preferati, Medeea Marinescu si Victor Rebenciuc.

Medeea Marinescu si Victor Rebenciuc 2014

Si in final, Cristi si Stefana Samfira, cu noi aici in fotografie la panoul oficial din interior, afara pe covorul rosu era prea frig.

gopo-liviu-souca-hr-2

Lasă un răspuns

