Piese cheie din tendintele de vara 2014

Fiica Flavia s-a mobilizat si a inceput sa scrie si sa munceasca. De fapt, sa munceasca si sa scrie. Si mai corect: sa invete, sa munceasca si sa scrie. In aceasta ordine.
Mie imi place cum scrie, regasesc umorul mostenit pe cale materna (si mama mea il are dar se manifesta mai discret. Si talentul la desen se manifesta tot pe linie materna, am un caiet de desen al bunicii Margareta. Desena frunze, portrete de actori si pantofi. Ahaaa deci si pasiunea pentru fashion tot pe linie materna s-a transmis.

Imi place blogul Flaviei si imi place mult selectia ei din cel mai recent post. Din piesele cheie selectate de ea nu-mi place tot, dar iata parerea mea:

The Tunic:  da. de la Ligia Carabet din Timisoara
The mid length Leggings: Never Never Never.
The midriff: dupa ce implinesc 1 an de pilates, maybe. Va fi iulie 🙂
Pleats: Da, de la Vika si Victoria Beckham
Sweater Dress: da, de la SACAI
Tea Length skirt: Da, de la Cristian Samfira si Bianca Popp
The Suit: nu stiu, parca nu. Hai, fie. Yang Li sau Adriana Goilav
Tuxedo Trousers: da, de la Lena Criveanu

 Cum postul anterior despre trenduri a avut un succes nebun (? nu chiar), am decis sa continui cu piesele cheie pentru sezonul de primavara – vara. Unele preluate, unele observate de mine (chiar daca nu lucrez la vreun institut care analizeaza si lanseaza trenduri).

THE TUNIC

                         Rodebjer                                                  Tess Giberson                                           Topshop Unique1

ImageImageImage

 

 

MID-LENGTH LEGGINGS

 

                         Alberta Ferretti                                                …

Vezi articol original 1.333 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

