Februarie e noul ianuarie

si Romana e noua Engleza. De aceea o sa continui sa scriu in romaneste, desi prietenii mei straini citesc amuzati folosind Google Translate. Am o idee pentru traduceri, insa n-am testat-o, e cam traznita. Ma gindesc sa rog un prieten englez sa-mi traduca blogul din romana in engleza. Ma bazez pe umorul lui negru si ”rasucit”. 

Deci Februarie de noul Ianuarie pentru ca in Ianuarie de-abia ne revenim dupa fantasticul an 2013. Ca sa fiu politicoasa cu acest an. Noroc ca de ieri vineri 31 ianuarie a inceput si Anul Calului. 

Asadar, sa incepem Februarie si sa ne imaginam 2014.

Hai, vreti sa facem asta impreuna ? Sa ne jucam si sa compunem o imagine personala pentru anul 2014?

Eu nu mai suport cuvintul ”rezolutii” din multe motive. Primul pentru ca e un cliseu obosit, al doilea pentru ca rimeaza cu revolutii, un cuvint inventat milenii ago pentru manipulare, al treilea pentru ca e prea rational. Prea ne forteaza sa aducem disciplina in viata noastra.

Ati citit voi vreo rezolutie care sa sune asa:

”I want to go wild this year !”  sau

I want to break free !  

Dar de ce sa folosim doar cuvinte ? 

De ce sa nu facem ”rezolutii” in imagini ?

De ce sa nu ne imaginam noul an doar vizual, doar cu fotografii sau cu grafica sau o combinatie ? 

De ce sa nu folosim Instagram sau aplicatia de Ipad Paper53?

Hai, cei care nu sinteti pe fabuloasele partii din Predeal sau Poiana Brasov unde nu merge gondola pt ca bate vantul,  hai, va invit in acest weekend sa ne creem fiecare cite un an 2014. 

  1. Draga Diana,

    Am citit acest articol in ziua in care l-ai postat – 1 februarie. Apropo, daca doresti, pot incerca eu traducerea „cool” in engleza a articolelor de pe blog de anul acesta, sau o poate face (ca personal favor) unul din oamenii mei.

    In dimineata aceea, inainte de a citi articolul tau, ma gandeam la „rezolutiile” 🙂 din acest an, ca tot era vorba despre disciplina pe care o aduce acest cuvant. Eu inca rafinez lista de actiuni si dorinte pentru acest an (late bloomer style). Tu ti-ai creat imaginea personala pentru 2014?

    Hugs,
    Iulia

Lasă un răspuns

