Dragele mele Harem6

In seara asta am primit 2 mailuri de la artistele mele din Cluj. M-a trecut un fior de  emotie cind am vazut in inbox numele Flavia. Mai intii am crezut ca e un mesaj de la Flavia, fetita mea. Apoi am vazut ”Marele Flavia” , aaa Flavia, artista  mea de la Cluj. Emotia mi-a coborit in corp si m-a incalzit, cum simti cind intri in cada cu apa fierbinte.

Flavia Marele si Ildiko Muresan compun Harem6. Uite ca nu le-am intrebat ce-i cu acest 6. Uimitor e ca pe masa din sufrageria lor erau 2 gramajoare cu miez de nuca in forma a 2 cifre: 67. Zic ce-i cu 67 asta ? Asa, o cifra, zic ele. Dar stiati ca e anul nasterii noastre?  Nu, nu stiam, de unde sa stim, au ras ele amuzate de coincidenta.

Am stat mult la ele in vizita, vreo 2 ore, nici nu stiu cum au trecut, dar nu ne venea sa mai plecam. Sigur ca a fost o adevarata ‘Despartire la romani’ (am eu un concept)  adica lunga si in multe etape, un pic pe hol, un pic la bucatarie, iar pe hol, apoi un pic in fata usii. Am facut cunostinta cu toate lucrarile lor, plane si 3D dar si cu animalutele lor, pisica neagra Atena si catelele Vera si Leska. Ne-a placut mult si jucaria bebelus cu motoras, Liviu i-a facut si un filmulet, si chinezul tobosar al Flaviei. Asa am aflat ca mama Flaviei i-a pastrat toate jucariile. Abia dupa acele momente am inceput sa inteleg de ce imi plac artistii. Cred ca unii sint foarte copilarosi in felul acela pur, nealterat de aberatiile societatii. Sint curiosi, deschisi si pusi pe joaca. Aici o includ si pe printesa extraterestra Laura Covaci, despre care inca adun impresii ca sa pot scrie.

Cel mai mult dintre lucrarile Flaviei si ale lui Ildiko mi-au placut papusile cu cap de soarece si cele cu coarne de cerb. De fapt cel mai mult mi-a placut ursuletul cu cutie muzicala si cu o creanga pe ochi.

Bear singing

Mi-a ramas inima la el si azi cind am deschis mailurile Flaviei si l-am vazut, mi-am dat seama cit de mult mi-ar place sa-l am.

Nu s-ar simti singur la noi, deja papusa cu urechi de soricica e bine instalata, in fata tabloului Farmacia a Ecaterinei Vrana. Soricica e iubita deja de motanul Puf, am niste fotografii frumoase cu ei doi.

2013-11-17 15.25.18

A doua zi am fost la film cu ele si cu Adriana Goilav, am vazut ”La Populaire” un film frantuzesc, usor si colorat ca o cutie de macaroons.

A treia zi ne-am intilnit la o ceainarie, Flavia ne-a adus soricica bine impachetata pentru drum, i-am dat banii intr-o cutie metalica de la o ciocolata Peter. Pentru ca aveam intilnire cu Adriana, Flavia s-a oferit sa vina cu mine pe jos pina la Adriana acasa. A fost o plimbare buna in care am aflat ca barbatii nu sint buni de nimic pentru ca nu poti sa te bazezi pe ei exact cind ai nevoie. Tot pe acest drum am mai gasit si o zona cu multe pisici din parcul Cetatuie.

Ildi mi-a scris saptamina trecuta ca se bucura ca ne-am cunoscut si ca ii pare rau ca nu ne vedem mai des. Si eu ma bucur mult ca ne-am cunoscut, multumesc Adrianei si imi multumesc mie ca am aceast curiozitate sa cunosc artisti noi. Mi-e foarte dor de voi si de Cluj. Voi nu veniti niciodata in Bucuresti ? Mi-ar place sa veniti dar parca mai mult mi-ar place sa mai vin eu la Cluj.

Parca am fost alt om in timpul celei mai recente calatorii la Cluj, parca am facut cunostinta cu  versiunea mea mai linistita, mai relaxata, mai increzatoare, cu mai multa energie si inspiratie.

  1. Iti multumim pentru aceasta surpriza , Diana ! Se vede ca Puf e super indragostit de papusa ! Love at firt sight ! 🙂 O sa venim si noi la Bucuresti, dar speram sa vii tu mai des la Cluj !

  2. Alexandra

    Mi a placut mult.

Lasă un răspuns

