La Sedintissima Foto

M-am trezit azi dimineata cu gandul de a scrie despre sedinta foto pentru Autor. La Sedintissima a fost pentru mine cea mai usoara si cea mai amuzanta sedinta foto. Am numit-o asa inventind acest cuvint ca sa descriu cea mai senina (nume inspirat de La Serenissima – The most serene).

Cine ma cunoaste bine stie cit de mult evit eu sedintele foto. Si nu ma refer la cele obligatorii (pentru business si pentru situatii oficiale, gen pasaport sau buletin) ci la cele pentru diverse proiecte creative sau cele din calatorii.

Nu-mi face place sa fiu fotografiata intr-un cadru oficial, nu-mi place sa ”pozez”, nu-mi place sa ma uit direct spre camera sau la fotograf. De curind mi-am dat seama ca e chestie de antrenament. daca nu esti vreun talent nativ de ”showperson”. Dan Piersinaru a facut asta fara sa ma streseze, nici acum nu-mi explic cum de am avut atita relaxare. Invitatia a venit in cursul evenimentului Internet & Mobile World 2013, eram intr-o scurta pauza, cu Dan afara in fata pavilionului C1.

Dan mi-a povestit de ideea de slogan: Viitorul are Autor Colectiv, de seria limitata de tricouri pentru aceasta editie. In final m-a intrebat foarte firesc daca as vrea sa pozez pentru campania de promovare. Am zis DA fara sa respir, fara sa ma gandesc.  Da, foarte rar  iau si eu rapid decizii.

De fapt, daca ma gindesc bine, spontaneitatea mea s-a bazat pe o admiratie a ce face el ca artist si ca promotor a bijuteriei contemporane romanesti prin evenimentul AUTOR.

In tot timpul dintre momentul intrebarii (10 octombrie)  si momentul sedintei foto (1 noiembrie) mi-au trecut prin cap toate intrebarile:

Dar oare e bine?  dar de ce? dar de ce eu? dar unde sa facem sedinta foto? dar cum sa ma imbrac ?

Sigur, toate intrebarile mi le puneam doar mie, nicidecum lui Dan. Cu citeva zile inainte de sedinta foto am primit un mesaj de la el pentru a stabili  detaliile sedintei foto. Am vorbit la telefon a doua zi, am intrebat daca sedinta va fi la el in studio, un loc foarte placut in care ma simt bine la fiecare vizita. Zice, nu, in alta locatie, ma gindeam sa nu fie la mine la studio, poate la tine la Hansen in interior. Am intuit atunci deschiderea lui de a face  o sedinta relaxata si am propus sa fie undeva afara, in aer liber. Aaa, da, a zis Dan, daca ai vreo preferinta….

Zic da, mi-ar place in parcul Cazzavilan. Am fost de curind acolo intr-o plimbare cu prietena mea printesa extraterestra, artista Laura Covaci si mi-a placut. Am avut acolo o conversatie  usor suprarealista cu bodyguardul parcului.

Da, sigur ca stiam parcul, am avut birou in zona acum multi ani, dar parcul nu era asa frumos amenajat ca acum, era un spatiu verde intre case vechi. Iata 2 imagini  surprinse de mine inainte de sedinta foto:

culori parc Cazzavilan

 

View din parcul Cazzavilan

Asa ca am fotografii cu mine pe alee, in diverse zone ale parcului, cu monumentul cu statui in spate, cu copaci in spate, cu stilpi in spate.

_MG_6462

 

Momentul de Aha !  a fost cel in care am descoperit impreuna pe o statuie cuvintele ” Pentru Slavirea faptelor bune” si atunci am stiut ca acela e locul perfect. Probabil ca de aceea am si acea fluturare de zambet ghidus in fotografia aleasa.

La finalul celor 30 minute am stat amindoi pe bancuta si ne-am uitat la fotografii direct pe camera. La amindoi ne-a placut o singura fotografie si am decis atunci ca aceea ne place cel mai mult. A mai fost amuzant ca inainte de sedinta foto mi-a aratat o conversatie pe What’s up cu Lana in care ii cerea idei de oameni cool pe care sa-i  invite in campanie foto. Pai pe Diana si Liviu a scris Lana. Da da, Lana si noi te iubim 🙂

A doua zi am primit o selectie de fotografii, mi-au mai placut doua, cele pe care le-am postat aici si pentru ca nu mai eram sigura de alegere am mai intrebat pe Liviu, pe Flavia, pe Liana si pe Laura. Eram curioasa cum ma vede fiecare.

Preferata Lianei

Diana in parcul Cazzavilan by Dan Piersinaru 6476 copy

Fiecare a vazut altceva la mine (firesc, nu ?)  asa ca in final am ales-o pe cea in care m-am simtit cel mai ”eu”, adica cea cu zambetul ghidus.

Aceeasi in care privesc spre camera si spre fotograf.

 

O noutate si o schimbare de atitudine.

Diana pentru Autor 10 foto final

 

 

  1. Octavian

    Complimenti, Simpaticcissima signora 🙂

Lasă un răspuns

