Cold calling or not ?

Swan vehicle on Mogosoaia Lake

Swan vehicle on Mogosoaia Lake

Azi dimineata am primit pe LinkedIn urmatorul mesaj, dupa ce am acceptat cererea ei de conectare.

In general dau ACCEPT la cereri de la oameni necunoscuti, daca mi se par interesanti. Adica daca au investit timp sa ”munceasca” la propriu si la figurat la profilul lor.  In special daca au pus si linkuri la site-uri de companii proprii sau la bloguri proprii. Marturisesc ca ma cam feresc de indieni, tind sa devina prea insistenti sa-ti vanda servicii de call center sau programare.

Deci iata mesajul primit si mai jos puteti citi si raspunsul meu.

Concluzia la urma, desigur 🙂

”Buna Diana,

Numele meu este Adriana si te contactez din partea companiei BritcomDirect. Poti sa vezi cu ce ne ocupam noi pe www.britcomdirect.com.

Pe 11 Septembrie organizam un eveniment la Rin Grand Hotel in cadrul caruia vom prezenta corpuri de iluminat marca John Lewis, un foarte important retailer britanic.

Voiam sa te invit sa iei parte la evenimentul care incepe la ora 10:00 si sa avem sansa sa ne cunoastem pentru o eventuala colaborare.

Adresa mea de email este adriana.gorgiev@britcomdirect.com, astept intrebarile tale daca este cazul.

Te rog, in cazul in care esti interesata sa imi lasi o adresa de email unde iti pot trimite invitatia.

O zi frumoasa,
Adriana

Raspunsul meu:

”Buna Adriana,

Interesant business. Multumesc pentru invitatie, nu voi participa din 2 motive: am deja program pentru miine 11 sept; am decis sa nu mai merg la nici un eveniment la RIN GRAND Hotel pentru ca este un loc mult prea urit. Timpul meu e pretios si prefer sa mi-l petrec in locuri frumoase.
Daca te-ai uitat pe site-ul www.hansen.ro si contemporist.eu si crezi ca putem distribui lampi John Lewis poti sa-mi trimit prezentarea produselor si conditii de business pe adresa diana@hansen.ro

multumesc
o zi frumoasa si tie

Diana Blinda

Concluzia mea:

Cold calling sau cold writing inseamna asumarea riscului de a fi respins inainte sa-ti poti pleda cauza. Cu cit te pregatesti mai bine inainte de a sari in gol cu un cold call/message, cu atit mai mult iti cresti sansele de a avea un dialog.

Acum, daca Adriana a inteles mesajul si isi va dori sa lucreze cu mine si cu Hansen sau Contemporist, cu siguranta ca  isi va personaliza abordarea. Astept cu mare curiozitate raspunsul ei.

Voi ce parere aveti despre cold calling? Ce experiente aveti? Cum v-ati simtit ?

P.S. Fotografia de la inceput are legatura cu frumosul din viata noastra, despre cum poti sa poluezi estetic un peisaj frumos aducind un obiect kitsch si explica de ce nu vreau eu sa merg la respectivul hotel.

Lasă un răspuns

