My Berlin summer catch

Cine ma cunoaste bine stie cit de pasionata sint de reviste.  Citeodata obsedata si de multe ori nerealista, cum ar spune Liviu.

Pe aceasta cale ii multumesc oficial ca a fost de acord ca la finalul vacantei in Germania sa mai cumparam un Samsonite pentru doamnele de hartie de mai jos. Si mai multumesc si domnului zambitor de la Lufthansa care s-a facut ca nu vede kilogramele in plus de la bagajele noastre.

In cele 8 zile de Berlin + 2 de Hamburg am reusit sa ma limitez doar la aceste publicatii:

O noua descoperire, o revista berlineza la museum shop din Kunsthalle Hamburg:

Manual for Freedom, Research and Creativity

Manual for Freedom, Research and Creativity

O dragoste mai veche la care nu pot sa renunt:

Monocle - issue 66 dedicated to Entrepreneurship

Monocle – issue 66 dedicated to Entrepreneurship

O achizitie de impuls de la Bode Museum din Berlin, nu-mi explic de ce am simtit ca trebuie sa cumpar aceasta carte.

Human Anatomy in Art

Human Anatomy in Art

Aaah, gata stiu, m-am uitat acum cu atentie la coperta: domnul schelet de pe coperta face  Pilates.

Iata si o revista la care am avut abonament la un moment dat, Flash Art, acum am luat-o pentru articolul ”Venice inside out”, poate ma hotarasc sa merg la Bienala de Arta prin octombrie. Ar fi si cazul, recunosc cu rusine ca inca n-am ajuns la Bienala.

Flash Art: The World's LEading Art Magazine

Flash Art: The World’s LEading Art Magazine

Si inca o dovada a unei pasiuni care ma urmareste din copilarie, un catalog al unui festival de dans din Berlin: TANZ IM AUGUST.

International Contemporary Dance Festival in Berlin

Tanz im August

Din cele 2 spectacole vazute nu mi-a placut nici unul, dar mi-a placut altul, inafara festivalului, la RadialSystem, pe care l-am gasit pur si simplu, cautind  ”dans contemporan”.  Acest al treilea specacol a avut muzica live Hauschka,  coregrafia semnata Sasha Waltz iar dansatorul a fost Edivaldo Ernesto din Mozambic. Un dansator fresh si plin de energie. O adevarata bucurie !  Am reusit sa fac o fotografie cu I-phone ul, asa ca sa-mi amintesc momentul:

Dancing on live electronic music on stage

Dancing on live electronic music on stage

Cine vrea sa le rasfoiasca, citeasca, studieze, fotografieze sau doar sa le miroasa hartia, este binevenit(a)  la noi la studio Contemporist la biblioteca de design Contemporist. Cu programare la telefon sau pe FB (la mine). Va astept cu drag si cu cafea. A, Liviu, am uitat sa-ti spun, am vandut azi masa de cafea KEI de la Bulo.

  1. Dan

    Abia astept sa vin la voi la biblioteca !

Lasă un răspuns

