100 de zile de vara

visez la acest proiect din 2009.

Imediat dupa ce am vazut filmul ” 500 days of Summer”. Doar ca in acest film Summer era numele unei fete, la mine chiar e vorba de vara.

Ce-as face in acele 100 de zile?

as primi prieteni artisti (nu numai artisti) in vizita, da, acolo in casa de pe plaja.

as merge la cursuri de dans contemporan, ori la Suzanne Delal Center in tel Aviv ori la Sadler Wells in Londra

as lua lectii de gatit Thai si Ottoman

as avea o mini-ferma. As incepe cu un magarus.  Da mama, inca imi mai doresc un magarus. Stiu ca tu mi-ai promis un magarus cind baiatul meu urma sa implineasca un an, dar eu am pierdut sarcina aceea.

as inota in fiecare dimineata, cum am inotat in piscina din St Lucia

Ce ma opreste sa organizez aceasta calatorie de  100 de zile?

Nu stiu de ce, citeodata cred ca astept ca cineva sa faca acest gest fabulos pentru mine.

Poate nici nu-l cunosc inca pe omul care sa faca asta pentru mine.

Poate ca nu trebuie sa astept.

Poate ca nu am sa am curaj niciodata.

Poate ca am sa am curaj mai curind decit cred eu.

Poate ca va fi pe timpul verii australiene, adica decembrie, ianuarie, februarie.

In acest fel, as putea sa-mi petrec ziua inconjurata de prieteni si de magarus.

LATER EDIT: azi 28 august am atasat fotografia cu pietrele de pe plaja de la Marea Baltica. Recitind despre ”cooking Thai si Italian” mi-am dat seama ca nu vreau sa invat sa gatesc italian ci turcesc. Poate locul meu de vara va fi Alacati, satul turcesc in care locuieste  Mareile Paley, o Pilates afficionado si de unde a lansat  Pilates Retreat Asia.

Lasă un răspuns

