Cum se fabrica un CEO

Acest post este un cadou special pentru doi dintre cititorii abonati la blogul meu, doi viitori CEO.

Abia dupa ce l-am citit a doua oara am inteles de ce eu nu o sa fiu niciodata CEO.
Va rog cititi si voi si daca cumva credeti contrariul, puteti, de fapt, chiar va rog sa comentati.

Mi-a placut analogia cu boxul, mi se pare o paralela interesanta.

M-am abonat si eu la blogul lui Ben Horowitz, un celebru Venture Capitalist din Silicon Valley, imi place stilul lui direct, dar nu brutal, ci atent la nuante.
Acum realizez ca da, este posibil sa scrii despre business fiind direct si sincer, fara sa fii sec, plictisitor sau prea sobru.

Va las acum sa cititi articolul lui Ben:

http://bhorowitz.com/2012/10/17/making-yourself-a-ceo/

Daca cumva vi se pare ca e un subiect foarte masculin, va anunt cu bucurie ca urmatorul post va fi despre fashion, si este scris de o prietena business woman pasionata de fashion.

Surprise 🙂

Lasă un răspuns

