La joaca in studio

Pentru noi tulcenii,  maidan inseamna loc de joaca. Cred ca maidan vine de la turcescul ”meydan” care inseamna camp.

Deci cum ar veni terenul  de joaca la noi la Tulcea.

Azi ne-am jucat la noi la Studio. Abia aseara  ne-am hotarat la Studio Contemporist  ca la un nume definitiv, desi l-am numit tot timpul Studio.

Eu si Liana ii spunem in secret „Ciresica” pentru ca sintem la doi pasi de faimoasa bodega din anii ’90. Are cineva curaj sa redeschida Ciresica?

Tot in joaca s-a lasat si Liviu fotografiat pe post de personaj din picturile lui Magritte, nu tot azi, dar nu mai conteaza anotimpurile aici.

Ne-am jucat si cu aplicatia Hansen, am plasat barul meu preferat si fotoliul Barokko in coltul alb al camerei mari.

Fotografie cu barul Muller facuta la Studio Contemporist cu aplicatia Hansen Design

Fotografie cu barul Muller facuta la Studio Contemporist cu aplicatia Hansen Design

 

Fotoliu Barokko aplicatia Hansen 2

 

Ziceam ca m-am jucat, nu doar cu elemente de bijuterii din atelierul Mihaelei Zvanca, acum colega de studio, dar si cu cuvinte.

Ion, celalalt coleg de studio si-a amintit de o replica din filmul Batman. Asa a aruncat pe masa numele de ”House of Batman”.

Funny, but no. Nici o legatura, e mai mult o gluma de-a noastra legata de replica Jokerului:

”If there is one thing you do well, you should not do it for free”.

Total de acord. Cu una, hai doua exceptii:

Doar pentru glorie sau doar pentru prietenie.

Lasă un răspuns

