Republica Acelor

sau ”The Needles Republic”  e un titlu inspirat de  barul The Beach Republic din Koh Samui.

Eu simt ca noua Republica a Acelor nu va fi  nicidecum China, ci Romania. Nu e evident si nici usor sa descoperi dar indata ce deschizi subiectul Acupunctura toata lumea recunoaste ca da, face asa ceva.

Majoritatea prietenilor si cunostintelor cu care am vorbit in ultimele 4 luni au marturisit cinstit ca da, fac acupunctura si ca-i ajuta mult. Ce nu inteleg eu si iata, imi exprim aici revolta, e de ce nimeni nu vorbeste despre asta decit ”intrebat”. Nici unul dintre mai sus mentionatii prieteni/cunostinte nu mi-a spus, cind mie mi-a fost rau: Du-te Diana la acupunctura ! Face minuni, du-te acum !

De ce abordez acest subiect: pentru ca si eu am descoperit acupunctura anul acesta, dar nu in Romania si nici in China, ci in Tailanda. Cumva nerelevant, dar folositor ca informatie. Am in cap un articol utilitaro-comic numit ”The teachings of Dr Song”.

Da, dr Song e doctorul chinez care inseamna acupunctura pentru mine si pentru care am strabatut inca o data 5500 mile cu 3 avioane si 2 escale.

Recitind acest post imi dau seama ca e de fapt o conexiune cu rol de actualizare a ceea ce mai fac eu, si ca de fapt mi-am redeschis canalul de comunicare cu voi. Am 37 posturi in draft cu subiecte foarte diverse, de la filmul Anna Karenina vazut in decembrie pina la business si managing people sau antreprenoriatul in timpuri de criza.

Da, mi-am dat seama de curind, in cursul unei convorbiri cu o geniala profesoara universitara care preda Business Communications, ca a fi antreprenor azi in Romania este despre survival skills. Probabil nu doar in Romania, ci in orice comunitate in care se intimpla schimbari. Am cunoscut antreprenori englezi si australieni cu business in Tailand si Hong Kong, antreprenori germani si francezi cu business in Turcia, antreprenori argentinieni cu business in New York.

Toti au marturisit ca se confrunta cu aceleasi provocari: survival of business si people management.

Eu am sa scriu pentru prietenii mei antreprenori un articol interesant si folositor pe subiectul:

Cum sa-ti conduci afacerea si sa te bucuri de aceasta experienta fara sa-ti pierzi sufletul. Fara sa devii un sclav al banilor dar si un sclav al angajatilor si al statului. Cum sa ramii un om liber si care se bucura de viata in ciuda adversitatilor si a energiilor negative starnite de invidie.

Revenind la acupunctura, urmariti-ma cu atentie. 

  1. Alishor

    In sfarsit mai scrii si tu 🙂 Welcome back!

  2. My Lovely, ai uitat footografia sau am eu vreo problema de n-o vad. Felicitari pentru articol. Liked. Ca de altfel tot ce faci tu. (recunosc aici ca sunt subiectiva pentru ca sunt iremediabil indragostita de tine sper sa nu te streseze ideea).

  3. My Lovely, ai uitat footografia sau am eu vreo problema de n-o vad. Felicitari pentru articol. Liked. Ca de altfel tot ce faci tu. (recunosc aici ca sunt subiectiva pentru ca sunt iremediabil indragostita de tine 🙂 sper sa nu te streseze ideea).

  4. azah

    ….astept CU NERABDARE.bravo Di .

Lasă un răspuns

