Capsula Timpului

Stiti replica eroinei principale din filmul ”Breakfast at Tiffany’s” ?

”La Tiffany’s nu ti se poate intimpla nimic rau. E un loc in care te simti bine de fiecare data, un loc in care oamenii se poarta impecabil cu tine, oricine ai fi”.

Asa ma simt eu la pensiunea  Weidenthal 167 in satul Brebu Nou, mai sus de Garana, celebra pentru festivalul de jazz.

Weidenthal 167 este brainchild-ul Siminei, prietena mea din Timisoara. Ieri a fost ziua ei si  acest post e un cadou pentru ea.

Simina flying

Simina flying

In cursul anului, la Weidenthal 167  se deruleaza diverse evenimente (team building-uri si training-uri pentru companii), dar pensiunea a fost creata ca sa cazeze motociclistii veniti la enduro pe dealurile din jurul satului.

Aici te simti ca si cum viata ta obisnuita a disparut. Ca si cum nimic altceva decit prezentul nu mai conteaza. Te simti ca si cum ai fi intr-o capsula a timpului. Simina are grija de tine intr-un fel care nu te sufoca.  ”Citeodata ma gindesc ca am creat locul acesta pentru mine” zice Simina razind si recunoaste ca aici ea se distreaza cel mai bine din toate locurile din lume.

Simina and donkey friend

Simina and donkey friend

Da, in viata asta trebuie s-o vezi pe Simina razind si iti trec toate durerile de cap si de suflet.

Aici e foarte firesc sa  intilnesti cele mai diverse personaje. Te poti trezi la masa asezat linga un profesor universitar de psihologie, un bucatar spaniol care uraste francezii, o copila de la care primesti porecle amuzante, un medic stomatolog care experimenteaza sporturi extreme.

Well, ati prins ideea, totul e sa fii deschis la interactiunea cu cei din jurul tau.

Desi Simina nu iubeste pisicii,  la pensiunea ei  sint 7 pisici. Pe cinci dintre ei i-am gasit si in octombrie 2011, doar 2 sint noi. din fotografie lipseste pisica bunica, cea care a inceput aceasta familie. Iubitul ei e Tom, portocaliul mare care se uita spre cel mic, portocaliul nepot. Tigrata din dreapta e mama celor 3 pui. Mai lipseste si pufosul gasit, cel despre care Sandu zice ca nu se spala, dar nu e adevarat.

Familia de pisici de la Weidenthal 167

Familia de pisici de la Weidenthal 167

De fapt nu pisicii sint importanti aici ci cei  2 ciini ciobanesti, Damo si Max, care merg cu tine in plimbare, si care convietuiesc pasnic cu pisicii.

Cainele Damo

Cainele Damo

Max e deja asistentul Siminei, el poate conduce grupurile de team building de la un site la altul fara probleme, chiar foarte relaxat.

Max von Weidenthal

Max von Weidenthal

Si ca sa nu credeti ca Weidenthal 167 e un loc perfect, asa cum vorbeam cu Alexandra, va spun ca aici cafeaua nu e foarte buna. In plus, nu am voie sa hranesc pisicii inafara orelor lor de masa. Si nici sa le iau in camera sa dorm cu ele. Si nici in sala de mese nu au voie.

Cu Simina era sa fiu colega de birou, lucra la firma concurenta de Executive Search iar eu am intervievat-o. Ea s-a decis sa se intoarca acasa in Timisoara, deci n-am apucat sa fim colege. Am pastrat insa legatura cu ea si ne-am vazut la fiecare vizita a mea la Timisoara.

De curind am fost la ski + snowboard impreuna cu ea si sotul ei Sandu. Ne-am simtit foarte bine impreuna si am promis sa ne vedem mai des.

Simina, uite o fotografie de la karaoke de Revelion, de care s-ar putea sa nu stii. Eu am transformat-o in alb-negru, desi ar fi trebuit sa pastrez colorate doar microfoanele de karaoke, o sa vezi de ce in fotografia originala.

Mie imi place mult cum va priviti, tu si Sandu, in aceasta fotografie. La multi ani !

Love

Love

Un comentariu

  1. Pingback: O harta a locuintelor mele posibile | Diana Blinda

Lasă un răspuns

