Harun si arhitectii

Stiti de Salman Rushdie? Am vazut de curind pe TVR  un interviu cu acest faimos scriitor contemporan. (bravo Mihai Constantinescu pentru interviu). Aveam in biblioteca una din cartile lui ”Harun si marea de povesti” si mi-a venit cheful sa o recitesc. E drept ca si coperta te atrage 🙂

Povesti cu pesti, creioane si arhitecti

Povesti cu pesti, creioane si arhitecti

La un moment dat a aparut personajul Pestele Inger. Atunci mi-a venit ideea sa schitez in creion, direct pe carte, anumite personaje.

Am luat la intimplare un creion de pe masuta de cafea, am inceput sa desenez pestele, dar mina creionului era cam tare. Mai caut un pic in paharul cu creioane si gasesc un creion cu design atipic, adica paralelipipedic in sectiune. (cam ca un creion de timplar, pentru cine stie modelul).

Mult mai bun, avea mina mai moale si mai prietenoasa pe hartie. Sint multumita cum mi-a iesit pestisorul cu aripi de inger.

Pestele Inger

Pestele Inger

Acum e momentul sa explic si legatura dintre arhitecti si cartea ”Harun si Marea de Povesti”.

Dimineata primim telefon si  sms de la un arhitect care ne propune intilnire pentru un nou proiect.

Dupa discutia cu arhitectul, Liviu gaseste pe masa de cafea creionul paralelipipedic.

Matius Arhitect

Matius Arhitect

Se uita cu atentie la el si zice: ia uite, creion de la arhitectul care tocmai ne-a sunat.

Zic, da, cu creionul asta am desenat eu aseara pe cartea Harun si marea de povesti.

arhitect@matius.ro

arhitect@matius.ro

Ma uit si eu, si vad numele lui, Matius. Incredibila coincidenta.

Sincronicitate sau Magie ?

Putem cu adevarat sa chemam  oamenii in viata noastra doar cu puterea gindului ?

 

  1. Ma bucura povestea ta, Diana si ma bucura ca citesti cu creionul in mana. Sper sa avem timpul sa va povestesc si mai multe despre creionul acesta care stie sa deseneze ORICE. Sper sa ne intalnim maine, asa cum a propus Liviu.

    Cu bucurie,

    Matius

Lasă un răspuns

