Dervisul traverseaza Atlanticul

Imi plac artistii care isi numesc  creatiile. Poate e o chestiune de inspiratie, eu tind sa cred ca e si un efort. Da, o combinatie de inspiratie si efort sa reduci la esenta unui cuvint o poveste.  Povestea pe care vrea artistul sa o spuna lumii sau povestea care l-a inspirat sa creeze.

The Dervish is ready to cross the Atlantic

Dervish e numele dat de arhitectul si artistul Faruk Malhan unei colectii pentru servit ceai turcesc.

Poate le stiti, sint paharele acelea mici din sticla care circula purtate pe o  tava pe stradutele abrupte si inguste ale Istanbulului.

O turcoaica din Lumea Noua care ne-a gasit in eter a ales Dervisul ca sa-si primeasca frumos musafirii, conform traditiei.

Dervish set

Dervish set

Luni am primit mesaj de la ea cu comanda pe Contemporist pentru doua seturi de ceai.

Colegii mei, Corneliu si Eugen (care nu s-a lasat fotografiat, desi are experienta in modelling de fashion) au impachetat cu grija Dervisul pentru calatoria lui peste Atlantic.

image

Iata si pachetul asteptind curierul, sub ochii atenti ai personajului din lucrarea ”Serotonina” semnata de  artistul Catalin Burcea.

image

  1. Cosmin

    Am si eu o colega, tot turcoaica, si tot din Lumea Noua( cea mai de la Nord), care cred ca ar dori asa ceva… Am sa arunc o intrebare:-)

Lasă un răspuns

