O impacare miraculoasa

M-am trezit prea de dimineata, la cererea speciala a unor personaje  imblanite, pe care le rasfat cu (prea mult) entuziasm. Pentru ca n-am mai putut sa dorm, au inceput sa-mi umble gindurile in cap. Sau invers, gindurile nu m-au lasat in pace. In loc sa ma chinui sa adorm mi-am zis ”hai sa fac ceva util si care sa-mi placa- research pentru un proiect personal-surpriza, o colectie de bijuterii inspirata de calatoria in Asia. Hai ca deja nu mai e surpriza 😦

Dupa o foarte scurta conversatie cu Aura de Copenhaga in care ne-am urat o buna dimineata si ne-am declarat iubire, mi-am facut o cafea si m-am imbracat. Pare ceva obisnuit, nu? Sa te imbraci de dimineata, fara ca acest lucru sa fie ceva demn de scris intr-un loc public ca acesta. Ei bine, cu ce m-am imbracat m-a inspirat sa incep sa scriu. De o saptamina de cind m-am intors din Tailanda, nu reusesc sa stau linistita citeva ore si sa scriu.

Mai intii am fost prea plutitoare, prea senina si prea plina de fericire. Apoi m-a doborit somnul de jetlag. Incet- incet am dat cu capul de ”realitatile” din business si din viata in Bucuresti. Am trecut de la plus infinit la un fel de minus, usor sub linia de plutire. Am si recitit ieri notitele de lunea trecuta, scrise la mai putin de 24 ore de la intoarcere. Ginduri scrise ca ancora impotriva uitarii. Tot nu mi-a revenit starea de bine si inspiratia.

Pina azi dimineata cind am imbracat fusta lunga de matase de culoarea lavandei facuta de Bianca si purtata de mine prima oara in aceasta vacanta. Nici nu stiu ce mi-a stirnit senzatia de bine: poate culoarea, poate atingerea matasii pe piele, poate amintirea senzatiei de libertate din acel loc, sau poate toate acestea la un loc.

Diana and Minushka

Da, Kamalaya este un loc care iti poate da acest sentiment. Ca esti fericit fara sa-ti mai trebuiasca nimic, ca iubesti si esti bine cu toata lumea din jurul tau, ca esti iubit pur simplu, fara sa trebuiasca sa faci nimic pentru a-ti merita iubirea.

Sigur ca si natura a contribuit la aceasta stare speciala: eu inca nu am ajunsesem intr-un loc in care totul sa mi se para perfect.

Avatar lamps at night in Kamalaya

Avatar lamps at night in Kamalaya

Fiecare copac, fiecare floare, fiecare obiect de decoratiune, fie lampa fie fotoliu, fiecare lucru care era asezat acolo. Sigur ca si vizita in casa lui Robert, arhitectul acestui hotel/resort&spa a adaugat elemente la intelegerea mea a starii ”Kamalaya”.

Intilnirea cu Robert si sotia lui Lieve mi-a dat de fapt cheia ca sa ma pot bucura deplin de acel loc.

Rob and Lieve

Robert and Lieve, artist and muse

Intr-adevar, asa cum am simtit si eu, fiecare detaliu a fost creat sau a fost ales de Robert special pentru Kamalaya. Asa cum fiecare detaliu din casa lor a fost creat sau ales special pentru bucuria lor si a oaspetilor lor.

De mult timp n-am mai fost fascinata si in acelasi timp fericita intr-o casa pe care sa o vizitez pentru prima data. Stai, nu stiu daca am fost coerenta: am vrut sa spun ca am intrat in acea casa pentru prima data si m-am simtit perfect.  Ca si cum acolo trebuia sa fiu eu dintotdeauna, ca si cum acolo trebuia sa traiesc si eu. Da, desigur ca aveau si pisica, ba mai mult, e o pisica vinatoreasa. In prima fotografie din acest post sint eu, in fusta de matase lavanda, intr-o conversatie cu Minushka. Am sa continui sa povestesc in urmatoarele posturi despre Kamalaya si personajele intilnite, unele amuzante, altele de-a dreptul fabuloase.

Titlul postului nu pare sa aiba legatura directa cu continutul, dar are. Daca simtiti tot ce am incercat sa transmit aici veti intelege ca are. Calatoria din acest ianuarie mi-a adus impacarea cu mine si cu viata mea.

Am inteles ca sint iubita, am inteles ca daca traiesti cu frica te imbolnavesti, am inteles ca poti sa te vindeci si sa fii bine daca rezolvi cu fricile din mintea ta. Mai mult, in timpul cit am stat acolo, acum mi se pare scurt, doar 12 zile, am simtit impacarea cu citiva oameni importanti din viata mea, despre care nu am scris niciodata. Tot timpul am avut grija sa protejez subiectele foarte personale si de aceea foarte importante, ca si cum prezenta lor in lumina publica le-ar fi scazut din magie.

Inca ma lupt cu intrebarea asta:  Cum sa aduc la lumina ce simt eu fara sa pierd magia ?

Hello world says the White Flower

Hello world says the White Flower

  1. magia..acea magie de care tot vorbeam noi la inceput. foarte frumos si plin de lumina. magic. 🙂

  2. e minunat…. felicitari… 🙂

  3. Pingback: O harta a locuintelor mele posibile | Diana Blinda

  4. Pentru cateva clipe am locuit si eu in casa si in spatele mustatii acelui arhitect.
    Asta este in opinia mea empatia.
    Imi place si lupta ta cu fricile. Scriind le exorcizezi, le intelegi, chiar daca la inceput ti-e greu sa le identifici. Felicitari pentru exercitiu.

  5. Simina Kovacs

    genial;-)) Deja aduci lumina prin postarile de pe blog, iar magia, e o stare de spirit si e a ta!

Lasă un răspuns

