Buna dimineata pentru o noua viata

Sa incepem o noua viata, azi 21 decembrie 2012, intr-un mod cheeky, adica amuzant si ireverentios:

Am gasit un citat pe site-ul editurii Baroque Books & Arts, un citat pe care eu il gasesc perfect pentru un nou inceput:

(Mai ales pentru  ne incepem ziua si viata in pat, nu-i asa ?)

„Ce nu se poate face în pat nici nu merită să fie făcut în viaţă.“

Da, mi-ar fi placut sa zic eu asta, dar Grucho Marx mi-a luat-o inainte)

Arta tolanitului

Arta tolanitului

 

Lasă un răspuns

