As pleca la Tel Aviv

Stiu ca e riscant, dar dupa ce am descoperit  http://telavivian.com/ m-a lovit dorul de acest oras fascinant, in conitnua schimbare.

Prietenii mei din Tel Aviv posteaza deja pe Facebook de 2 zile despre adaposturi si despre sirene.

Acum 2 ani am vazut si eu  usa spre ”Shelter” la Suzanne Dellal Center, m-a trecut un fior rece pe spate.

Azi am scris Claudiei Lazar de la ICR Tel Aviv si am intrebat-o cum e. Zice ca ”pericolul e real dar ca se simte in siguranta”.

Cum ziceam, imi vine sa plec sa vad ce fac prietenii mei, de fapt ar trebui sa zic prietenele mele, ca inafara de maseurul Raziel, de Hans, sotul lui Ronit si de Eli de la Teknion, nu prea am cunostinte barbati in Tel Aviv. Ar mai fi Eyal, dar el locuieste in Haifa.

De Sharon mi-e cel mai dor, de tonul vocii ei cind imi spune ”my love”.

Mi-e  dor de Ravit, de parul ei cirliontat si de ochii ei negri ghidusi, mi-e dor de Batya, cea mai printesa dintre israelience.

Mi-e dor de imbratisarea lui Ronit, cea pasionata de bijuterii si de familia ei, de Sara si pisicii ei si de Daniela, sotia lui Shmuel.

Mi-e dor de mincarea din Tel Aviv, de piinea si sarea de la Manta Ray, de mic dejunul de la Suzanna din Neve Tzedek, de Israelicoffee, cum zic ei la cafeaua la ibric, doar ca sa nu-i spuna Turkish coffee.

Mi-e dor sa ma plimb pe bulevardul Rotschild, pe linga Cafe 12, si inapoi spre Neve Tzedek pe strada Shabazi pina la Ha Tachana.

Mi-e dor si de mare si de plaja de linga Delphinarium, acolo unde, in ritm de tobe, se danseaza la apus.

Lasă un răspuns

