Un fel de aniversare

Pe 7 noiembrie 2007  scriam primul meu post ever din primul blog ever.

Postul ” De fapt sint in Karlruhe” era o  completare cu rol de explicatie a titlului ”Mom went to Hollywood”.

Mom, adica, eu, mama Flaviei, cea care mi-a creat atunci blogul pentru ca eu nu vroiam sa ma pricep la chestii tehnice. Intre timp, adica anul acesta, am invatat si am evoluat.

Acum stiu sa pun si fotografii mai mari.

Prima zi de blogging fusese de fapt  a treia zi de galerist incepator si voluntar la o galerie celebra in lume.

Vedeti mai jos ce simteam si ce credeam atunci:

http://mom-went-to-hollywood.blogspot.ro/2007/11/blog-post.html

Cum s-a terminat experienta germana s-a terminat si blogul. El a reaparut sub forma de ”Gradina secreta”  in 2009 si in aceasta forma, cu un nume figurativo-realistic,  in 2012.

Recitind mi-am recunoscut umorul si mi-a placut de mine acolo in Germania.

As repeta experienta si as fi chiar mult mai relaxata. Daca are nevoie cineva de ”Survival guide for Karlsruhe” sa-mi dea un semn.

Revenind la titlul postului, va urez si voua si mie Happy blogging !

Mie imi aduce multa bucurie aceasta activitate si cu aceasta ocazie va multumesc ca ma cititi  😉

In foto de mai jos: lucrarea mea preferata din galeria Meyer-Riegger, un tun in valoare de 18.000 Euro (in 2007).

Sint curioasa daca ghiciti si care era artistul meu preferat.

Uwe Henneken’s dreamy canon

  1. Octavian Costescu

    Felicitari Diana, te rog sa continui ! In ciuda faptului ca nu comentez de fiecare data, citesc de fiecare data cand postezi… Astept sa iti spun La multi ani ! de nenumarate ori !

  2. Nu am auzit de el 🙂 (si nici nu l-am gasit pe google, am gasit doar un tip care canta la chitara pe strada cu numele asta si nu parea a fi un mare umorist) Daca tot mi-a zis de el (numai mie), lasa-mi si un link unde pot afla cine e (tot asa, numai mie) 🙂

  3. Flavia 🙂
    Nu, nu o sa mai incerc inca o data, asta a fost ultima. La multi ani blogului 🙂

Lasă un răspuns

