Ce mi-a placut mie la Orgatec 2012

Au trecut deja 2 zile lucratoare de la intoarcerea noastra din Koln de la Orgatec 2012, cel mai important eveniment de office design din Europa, dupa parerea mea. EIMU  Milano e mai celebru, mai design, mai fashionist, mai glamouros dar mai putin confortabil ca overall experience pentru vizitatori si expozanti  decit Orgatec.

Ma fascineaza modul in care fac follow-up participantii la un eveniment. Cine reactioneaza primii sint de obicei exact cei cu care ajungi sa faci un parteneria interesant. Primul a scris Roland, am mai scris despre el in postul ”Un armean, un austriac si un evreu” .

Apoi a scris John, mi-a trimis duminica dimineata textul pentru postul Trends in Office design – a Review of Orgatec 2012.

Incepind de luni au scris nordicii si nemtii. Italienii  si spaniolii probabil ca inca n-au ajuns la birou si oricum de joi  si vineri 1-2 nov.au avut  liber.

Deci ce mi-a placut mie la Orgatec:

Am observat mult mai multa atentie si buget serios alocat la design-ul standurilor, nu doar la interior ci si la exterior.

Mi-a placut lampile, mochetele, plantele si toate elementele aduse acolo pentru confort.

Cel mai frumos stand, dupa parerea mea si a lui John: Kastell + DVO:

Stand Kastel + DVO

Italienii si-au construit si zona de cafeteria/bar si si-au adus si espresso de acasa:

Italian Cafeteria: Kastel + DVO

Unii au adus si provizii exotice:

Banana tree at Dauphin stand

 

La capitolul inovatii si produse noi, cel mai mult mi-au placut display-urile personalizate din iarba.

Grass QR code -oh, what a boring name for this picture

Si cel mai interesant birou/masa de creatie/masa de brainstorming, un produs nordic:

A new type of workstation

 

La gimmicks si ”corporate give-aways” pe departe cei mai inventivi au fost suedezii de la Gotessons.

In plus fata de USB stickul in forma de card de credit branduit in culorile lor, am primit si lenjerie intima (da, chiar marimea potrivita) dintr-un material nou din fibra de bambus.

Gotessons samples materials

Am mai fost atenta la sloganele expozantilor, unele foarte  interesante:  ”From workplace to creative place”  sau ”Refresh your mind. Refresh your workplace”  iar altele amuzante: ”And they worked HAPPILY ever after” sau ” Love is in the details

amusing copy

Si ca incheiere ceva  la limita kitschului, din seria ”asa nu”: panouri acoperite cu  piele de ponei

I might be arogant but I think  I do bears better.

 

Inca am multe fotografii si multe impresii, s-ar putea sa scriu si partea a doua de la ”Ce mi-a placut la Orgatec 2012”.

Daca nu aici, atunci pe blogul Hansen.

Miine merg la AUTOR, – Tirg de Bijuterie Contemporana, doar ca vizitator, fara stand Contemporist de data aceasta.

Impresii duminica sau luni seara, in functie de inspiratie

 

Lasă un răspuns

