Micul Print si planeta lui linistita

Ultimele ore ale acestei calatorii de business au meritat tot efortul.

Soundprint este noul concept pentru interioare de birou, concept dezvoltat de Koray Malhan.

La fel cum fiecare om produce un carbon footprint pe planeta, in mod similar creaza un soundprint in spatiul de  lucru.

Solo Soundprint by Koray Malhan

M-am simtit norocoasa sa ma aflu  printre putinii vizitatori in Living-Showroom-ul Koleksyion care au ascultat povestea lui Koray.

Acest nou concept s-a materializat intr-un catalog cu coperta argintie si cu ilustratii create chiar de el.

Nu-i asa ca seamana cu ilustratiile din Micul Print? My favourite book ever 🙂

Dincolo de concept, in catalog am gasit solutii si propuneri pentru diverse spatii de lucru si intilniri, spatii creative si de joaca.

Ca si dupa prima intilnire, Koray mi s-a parut un copil care e incintat sa-ti arate jucariile din castelul lui magic.

Koray este fiul celebrului arhitect Faruk Malhan, designer de obiecte si interioare din Turcia si fondatorul Koleksyion.

Prima intilnire cu Koray am avut-o la Istanbul in 2011 si atunci am avut acelasi feeling:  ca am cunoscut un copil care ne-a facut un tur al  fabricii lui de jucarii.  Un fel de Willie Wonka cu studii de design la Londra si cu prieteni celebri din lumea arhitecturii – Zaha Hadid si a modei – Hussein Chalayan.

In timp ce scriam aceste nume, am realizat ca am aceasta dorinta  secreta (!)  de a-i  intilni  la Londra cit mai curind.

Before the New Year ? As a present for my birthday ? John ?

Lasă un răspuns

