Galeria cu personaje celebre

Dupa incercarea nereusita de a intra la MNAR pentru conferinta cu un titlu provocator:
„Arhitectura romaneasca nu exista” a binecunoscutului arhitect roman Augustin Ioan, am ajuns la o tinara galerie de arta unde era invitat alt arhitect celebru roman.

Urmaresc de citeva luni activitatea acestei galerii insa e prima data cind reusesc sa ajung. La finisaj in loc de vernisaj.

Sa incep cu concluzia: Recunosc sincer ca mai mult decit expozitia in sine mi-a placut atmosfera.

Locul e simplu, curat, cu energie buna. O combinatie inspirata de arta si arhitectura. Am simtit ca a fost creat cu grija si pasiune pentru frumos.

Mi-au placut scara din beton aparent cu insertii de mozaic, bancutele de beton din curte, lampile din tavan, scara interioara spre mansarda si terasa.

 

scara spre mansarda si lampa fermecata

Gazdele, proprietari de editura de arta sint oameni pasionati de ceea ce fac si atenti cu invitatii.
Doamna gazda era cu o alta doamna galerista, celebra datorita activitatii fundatiei pe care a condus-o multi ani.

 

El, domnul gazda, un ursulet bun de pus la suflet. Prietenos si zimbitor. Mai mult business decit artist dar deloc genul comercial agresiv sau intelectualist, vorba Lianei.

Revenind la arta:
Mi-a placut tripticul lui Marian Zidaru si rinocerul lui Cristian Raduta.

fintina de lemn cu un video in ”apa” de Marian Zidaru

Si ceva de la Noper, o fotografie alb-negru cu un personaj verde in pasajul Villacrosse.
Acum ca am facut legatura spre personaje, da, dl arhitect Dorin Stefan era  in mansarda, asezat pe un taburet, dadea un interviu lui Digi24.
Tot aseara am cunoscut-o si pe doamna Marina Sturdza. O adevarata DOAMNA.
Eu, cea mai timida dintre extraterestrele anonime de pe Pamint, am initiat o conversatie cu o doamna celebra .
Am invitat-o sa intre in curtea galeriei unde era toata lumea. S-a prezentat singura, probabil a simtit ca mi-am epuizat rezerva de indrazneala si mi-a intins mina: Marina Sturdza.
Are un zimbet fermecator si o mana hotarita cu bijuterii superbe, mari si cu personalitate.

Ne-a prezentat si ea Alinei, prietena pe care o astepta afara, imediat ce aceasta a sosit: Noii mei prieteni. Si ne-a mai prezentat si australiencei cu parul blond platinat care a revenit in Romania s-o ajute cu proiectele ei caritabile. Doua adevarate printese.
Acum as vrea sa va atasez fotografiile dar aplicatia de wordpress din telefon le micsoreaza prea mult.

Asa ca voi atasa fotografiile imediat ce intru pe laptop.

Ion Alex, Liviu si rinocerul

Ion, gazda, povestind despre Sfintii cu trompa – expozitie la Anaid, galeria Dianei Dochia.

Ca incheiere, o sa ramin tot zona pasilor.
Dupa ce-am plecat din galerie am trecut pe la unchiu Misu s-o iau pe mama aflata in vizita la Bucuresti.
Pentru ca ma descaltasem, am iesit din masina desculta in strada.  Dupa m-a imbratisat unchiu Misu a vazut ca sint desculta si m-a intrebat: Stii cine mai mergea desculta ?
Cine, intreb eu ?
„Margareta Teodora, mama noastra, adica bunica ta. Ii placea mult sa danseze si la intoarcere de la baluri isi scotea pantofii si statea desculta in trasura.
O printesa si ea.

Lasă un răspuns

