An Englishman in Bucharest

As vrea eu sa fie Craig dar nu e. El ramine un Englishman in New York. My first Englishman in New York.

Paul traieste si lucreaza in Bucuresti.  Locuieste in centrul vechi inainte ca centrul vechi sa devina o mare circiuma/cafenea/saormerie.whatever it is now. La un moment dat eram concurenti sau competitors, name it as you wish. Dupa aceea, Paul mi-a propus sa ma asociez cu el in firma, un fel de ”iti dau jumatate din imparatie, numai vino si tine ordine”.

Not me. Never me. I am not a housekeeper. The best I can be, ”housewise” speaking, is a catsitter.

Now Paul, if my English hurt your eyes, do please correct me 🙂

Deci Paul este un englez la Bucuresti. De curind am descoperit blogul lui, am ris la fiecare post. Aproape la toate, mai putin la cele despre politica britanica (pe care n-o inteleg), am comentat si asa a descoperit si el blogul meu. Paul a citit postul in engleza despre Tel Aviv si m-a intrebat de ce scriu in engleza. Nu scriu in engleza Paul, ce-ti veni?

Azi dimineata, dis de dimineata, prea de dimineata, am citit cel mai recent post. Trebuie sa-l cititi, e mult prea comic. De curind am inceput sa citesc si sa tin minte bancuri. Chiar si Tana mi-a spus ieri un banc, imagine this.

Iata o selectie de posturi din blogul  lui Paul, selectie primita azi noapte la 02:00 pe mail:

despre sfinti:

http://pvewood.blogspot.ro/2012/10/st-bacchus-day.html

Paul, I think its a good idea to keep your name: Pope Wood. Or better ”Popa LEMN” as in ”Popa Sapca” or ”Popa Soare”

despre romani:

http://pvewood.blogspot.ro/2012/10/people-with-well-polished-shoes.html

Paul, I cannot agree with you here. People in Bucharest DO NOT have well polished shoes, you cannot possibly have well polished shoes for more than 10 minutes, unless you have your own tube station in your hall taking you straight to your office.

pe curind – am fugit sa pun poze la postul Party la Madame Pogany.

Un comentariu

  1. Multumesc. Ma bucur ca ma consideri amuzant, chiar daca am intentionat sau nu!

Lasă un răspuns

