Copenhaga toamna

Cine merge la Copenhaga toamna?

Noi, noi ! Si doar daca ne concentram bine sa fie soare:

Ce multi vecini are Aura !

In prima zi, adica vineri am stat la soare afara la micul dejun in coltul strazii la Kalaset.  Liviu si Aura au ras  de combinatia mea ”Vegan cu bacon”. Dupa mic dejunul-brunch urmatoarea escala a fost la magazinul de echipament de dans. Aici am aflat ca orice pantof ai purta, de balet sau de dans, in final „”You have to suffer”. Am ris cu lacrimi, probabil doamna  vinzatoare daneza n-a inteles nimic din ce i s-a intimplat. Mai ales de ce si-a cumparat Aura si pantofi de lindy hop si papuci de balet in care are de gind sa stea in casa.

Next: expozitia fotograflui Steve McCurry, cel cu fata pakistaneza surprinsa in tabara de refugiati din Afganistan care a aparut pe coperta National Geografic. Stiti, cea cu ochii verzui-albastrui si cu privirea inspaimintata.

La intoarcere spre casa inca o aventura designista: concept store-ul Henrik Vibskov. Mie mi-a placut aceasta bluza de la Bernard Wilhelm cu o mare inima de cerneala albastra, Aurei o palarie Henrik Vibskov  iar lui Liviu sosetele conceptuale.

Eleva cu inima de cerneala

Laurentiu, ce parere ai ?

Vineri seara balet: The golden cockerell – muzica de Rimsky Korsakov. O poveste palpitanta si  costume spectaculoase. Interpretarea relaxata spre mediocra, parerea mea si a Aurei (e cumva firesc sa fii circotasa, dupa ce vezi balet la Londra). Eu nici n-am facut poze.

Simbata dimineata: business. Prima intilnire cu Linde & Linde. Mi-a placut mult biroul lor, reconversia unui garaj de reparat motociclete. Birou pe care-l sharuiesc cu un arhitect si cu un fotograf.

Cam cind o sa vedem asta si la Bucuresti? Sau exista deja si Diana nu a aflat ?

Astept poze de la Liviu cu noi si cu Anne Linde care nu e prea prietenoasa dar civilizata si foarte business-like. Si desigur sharp, ca orice danez. Mi-au placut produsele versatile, mai ales raftul metalic convertibil in noptiera.

Convertible shelf

Dupa intilnirea de business o escala scurta la departamentul de mobilier de la Illum Bolighus unde mi-am gasit o damigeana buna pentru visinata facuta de tata si niste lampi pentru casa lui Martin.

Despre ziua 3, adica duminica, va povestesc miine. Si inca ceva din ziua 2, un fel de ”sampling”, sa-l numim.

Doar Nina a primit deja un preview.

Damigeana design

De

Lasă un răspuns

