Party la Madame Pogany

N-am mai scris aseara postul cuvenit pentru a doua zi de participare la Internet & Mobile World 2012 pentru ca am fost la party la Madame Pogany.

La party? Eu ???

Da, da, da, la party cu IT-isti, nu scuzati, am fost corectata, nu cu IT-sti, cu oameni din lumea internetului si a comunicatiilor mobile, si a marketing-ului digital.

Si cum a fost ? Foarte bine, m-am simtit foarte bine. Sigur veti vedea fotografiile, cind le voi vedea si eu.

Oricum fotograful a fost cel mai cool fotograf de eveniment ever, desigur dupa Adi Marineci si Nicu Cherciu, my TIFF buddies.

Deci ei, colegii mei de la evenimentul IMW au fost cei mai autentici party-goers, sigur, si cei mai rezervati, au inceput sa danseze abia dupa ce s-a stins lumina, adica pe la 23.30.

Asa ca povesti despre ziua de ieri voi scrie azi.

Martin, stai pe-aproape.

Madalina, ai grija de ceasul lui Liviu. Sa-mi zici daca ai vorbit cu baiatul inalt care statea la bar.

Laura, nu stii ce-ai ratat.

Mariciu, sa ne povestesti cum a fost la evenimentul ABSOLUT, aveam invitatie dar pur si simplu am uitat.

Pe curind !

Later edit – 10 octombrie: iata si o fotografie care nu descrie destul de bine atmosfera, totusi aduce culoare in acest post:

Party people Liviu Diana Oana si Madalina

Lasă un răspuns

