Un oaspete surpriza la standul Outbox

Activitatea de vizitare a targurilor de specialitate nu este una dintre preferatele mele.

Cu toate acestea, mi-am depasit limitele si anul acesta am fost pentru prima oara in viata mea ca expozant. Exhausting, cum ar spune Stan Laurel si Oliver Hardy. Nu pot sa zic ca nu mi-a placut experienta, dar dupa cele 2 zile nu mai reuseam sa leg o fraza coerenta. Nu mai zic de durerile de spate dupa ce stai in picioare cite 10 ore pe zi.

Azi am fost pentru a doua oara la un tirg, nu ca expozant, ci ca partener de expozant pentru OUTBOX. Adica noi am  mobilat standul, am propus piesele de mobilier impreuna cu 4 variante de space planning iar Outbox a zis, da. Nici n-a fost prea greu, am pus mesele mele preferate, ambele albe si ambele reglabile pe inaltime (standard in orice birou din tarile nordice). Am mai pus si scaunele Capisco, vedeti in foto. Asa mult le-au placut incit pentru miine mai vor inca unul in stand. Celelalte scaune sint de la Dauphin, arata bine si au si culoarea identitatii alese pentru stand. Culmea si culoarea Hansen de pe site, adica turquoise. How cool is that ?

Imediat dupa poza aceasta urmeaza partea amuzanta. Stay tuned.

Liviu si scaunul Dauphin la standul OUTBOX din IMW 2012

De dimineata ne-am infiintat la stand cu un urs de plus. Mare, chiar mare, genul cu care nu te-ar primi in avion pentru ca ar ocupa un loc. L-am adus sa fie mascota standului. Mascota? Da, da, nu v-am spus ca nu-mi place la tirguri, mi se pare ca sint niste ‘intreprinderi’ prea serioase iar oamenii care stau la standuri imi par mie prea seriosi.

Cred un urs de plus te poate deconecta de la aceasta sobrietate. De ce urs si nu catel, pisoi marmorat, flying fox, koala si un snow cat austriac ?  (pe scurt, cam astea sint jucariile de plus pe care le am in casa, pe linga ceilalti ursuleti, de diverse marimi si culori).

Diana la IMW 2012

Un urs pentru ca Outbox a dezvoltat o aplicatie de Augmented Reality pentru clientul Dr Oetker in care citesti cu smartphone pe pachetul de budinca un cod si-ti apare un ursulet care citeste o poveste. Asa am vrut eu sa aduc ceva amuzant la stand, cu aceasta conexiune cu ursuletul din aplicatia AR.

Laura de la Outbox era foarte emotionata de dimineata si abia pe la prinz s-a lasat fotografiata cu ursul in brate.

Laura cu ursuletul mascota

Ca si cum asta n-ar fi fost de ajuns, Liviu a scos un scaun Capisco pe culoar si a asezat ursul pe scaun.

Nici nu pot sa povestesc, a fost ca la candid camera. Dupa ce ne-am amuzat de reactiile trecatorilor, expozanti si vizitatori deopotriva, Liviu a adus si povestea cu ursuletul de pe plicul de budinca si le-a aratat celor interesati aplicatia de AR.

Madalina, sa nu mai tragi ursuletul de nas, te rog

Unii l-au tras de nas, cei mai multi l-au fotografiat pe urs.

Cel mai uimit dintre toti a fost Adi de la Outbox care si-a vazut clientul in actiune… Ne-a rugat sa mai venim si miine. Sigur ca mai venim si miine, vreau sa merg la o prezentare la 15.15 si mai am si un meeting cu Alex de la Liquid CRM, tot la 15.15.

Am avut si eu un musafir surpriza, Iulia, antreprenoare, fondatoarea firmei de traduceri si localizari SevenSeas Consulting.

Mariciu in umbra a doua business women

Miine aducem si skater-ul, cine a fost la AUTOR stie, si daca n-ati fost, cautati pe Youtube. Probabil ca vom face ceva similar. S-ar putea ca vineri sa nu ne mai primeasca Adi la stand.  Sau organizatorii tirgului. Va anunt miine seara, si daca e asa, le iau ursul inapoi.

 

prezentare QR coduri Adrian Pavelescu

 

 

Un comentariu

  1. Pingback: Ce mi-a placut mie la Orgatec 2012 « Diana Blinda

Lasă un răspuns

