Evadarea din oras

Swimming Pool Belle Maison Spa

Nici nu mai stiu cum am gasit acest loc.  M-am tot gindit la el ca la un loc de rasfat dar gindul ca trebuie sa ma arunc in masina si sa ies pe DN1 ca sa ajung in Otopeni m-a oprit de multe ori.
E drept ca nici strada numita neinspirat „Ferme A” si nici vecinatatea nu indica existenta vreunui loc de relaxare pentru cap si pentru suflet (Nina, postul asta e pentru tine, sa te conving sa vii aici)

Odata intrata pe poarta si ajunsa acolo nu-mi mai vine sa plec.

Gradina-livada cu piscina merita tot efortul.

Garden Belle Maison Spa

Un masaj la Nicoleta, verisoara Ioanei, iti ia toate durerile si iti da energie.
Nicoleta a locuit 15 ani in Milano si are un usor accent. Ardelenesc am crezut eu initial, asa e de melodios.
Asta cu accentul a fost un „icebreaker” reusit, asa am aflat ca Nicoleta e pasionata de dulciuri. Mi-a promis ca daca o anunt cind vin imi face o crostata cu ciocolata. Zice ca stie sa faca si millefoglie, normal, dupa ce stai 15 ani in Milano stii sa faci toate bunatatile italiene.
Daaaaa Nicoleta, o sa te sun cu 2 zile inainte !!!!

Dar cine e Ioana ?
Ioana, gazda acestui loc, e o business woman fermecatoare. Asa se si imbraca de cite ori o vad eu acolo.
Ma amuza cum vine ea in rochie de business si pantofi cu toc pe marginea piscinei sa stea de vorba cu tine. Te intreaba daca vrei cafea si ti-o aduce personal. Joi era fericita ca-i aparuse un articol intr-o revista de business.

Tot azi a aparut un pisic nou, motanul gri cu alb din fotografie.

Tomcat visiting the Garden

. Prietenos si el, ca si pisica portocalie care mi-a iesit in cale saptamina trecuta.

Planuiesc sa mai merg si saptamina viitoare, in nici un caz in weekend pentru ca poate fi prea aglomerat.
Mi se pare un loc prea potrivit pentru evadat din oras. Ar mai fi si varianta in care ti-ai aduce cele mai bune prietene, dar cu conditia sa se lase legate la ochi pina acolo.
I-am si zis Lianei, ”n-ai voie sa scrii in vreo revista de design interior despre acest loc decit la sfirsitul lui octombrie”. Adica abia dupa ce ma satur eu de piscina asta din gradina-livada. Da, cind stai pe sezlong intr-o anumita zona a gradinii poti sa simti mirosul de corcoduse si de mere din copaci. Daca e liniste poti sa auzi si cocosul din curtea vecinilor din dreapta sau curcanul vecinilor din stinga.

Daca stai pina la apus, uite ce lumina poti sa vezi.

Later edit: am fost si luni si marti si am facut niste fotografii in interior. Rochia mea e de fapt turcoaz, dar se vede asa in lumina de apus.

In plus are si un filtru pus de Liviu, fotograful meu oficial.

Diana la belle maison spa 21 aug

Mai jos e semineul in jurul caruia o sa stam la iarna la un vin fiert cu scortisoara si ginger. Deasupra e o oglinda cu rama baroc (sau rococo?) care-mi place mult. De asta a si pus Liviu focus pe oglinda si blur pe semineu. V-am zis ca e acum intr-o febra creativa, experimenteaza tehnici de fotografie cu Iphone-ul?

Oglinda deasupra semineului la Belle Maison Spa

  1. Dan

    Stiam de acest loc de anul trecut, dar mi-am propus sa ajung anul asta si tot n-am apucat. Acum citind postul tau musai sa merg cat mai e cald.

  2. Felicitari pentru minivacanta binemeritate de altfel 🙂 un mic colt de rai ati descoperit

Lasă un răspuns

