Sport si tehnologie

Daca ma intreaba cineva ce pasiuni am sau ce hobby, n-o sa spun niciodata sport. Niciodata tehnologie.
Cu toate acestea, m-am surprins pe mine cu 2 actiuni in ultimele 3 zile.

Duminica 29 iulie am facut wakeboarding pe lacul Snagov. A fost prima data (mai incercasem in Houston acum citiva ani dar fara succes) si mi-a placut mult senzatia. Miine merg din nou, in curind o sa incerc si sarituri, am o antrenoare talentata, numita Dezde, care sare spectaculos.

Deci pentru sport n-am o pasiune nebuna dar ma tin pe-aproape si incerc sporturi extreme. Ciudat, nu ?

rookie wakeboarder

Cu tehnologia la fel.
Aseara am descoperit o aplicatie de Iphone din seria Augmented Reality.
Este o aplicatie numita The Dark Knight Rises Z+ , dezvoltata pentru filmul cu acelasi nume regizat de Christopher Nolan.

De unde am aflat de aplicatie ? Nu, nu scotocesc prin Appstore.
De pe pagina de FB a lui Hans Zimmer, compozitor celebru de muzica de film, preferatul meu in domeniu. Si este desigur the „Sound Master” pentru acest film si pentru aplicatie.
De fapt aplicatia e Augmented Soundtrack Experience.
Nici nu stiu s-o descriu dar Liviu zice ca demult nu m-a vazut atit de entuziasmata. Eu la 1 noaptea topaind prin casa de incintare cu castile de iphone in urechi.

Iata niste print screen-uri ale aplicatiei:

Batman

Lasă un răspuns

