Ce-am descoperit la Copenhaga

Neaparat neaparat sa mergeti la Copenhaga! Sau sa mergem cu totii si sa ne facem danezi si daneze.

Da! Atit de mult mi-a placut incit vreau sa aduc cu mine Copenhaga acasa sau sa ma teleportez pe mine acolo din cind in cind, preferabil vara.

Am ales Copenhaga pentru ca are si plaja, da, stiu, suna ciudat. La maximum 20 grade insa mi-a pierit orice gind de plaja. Mai mult, eram cit pe ce sa-mi cumpar cizme de cauciuc din prima zi. De-a doua zi n-a mai plouat deci nu mi-am luat cizme. Am purtat toate tricourile cu mineca lunga si toate plovarele si toate ghetutele din bagaj. N-am purtat fustele si rochiile lungi de seara din matase si dantela. Era prea frig si nici contextul nu era prea favorabil, danezele sint mai ”minimaliste” fashion-wise. Imi place minimalismul dar nu mi se pare destul de feminin si potrivit oricui.

Pantalonul scurt este ”the IT item” al verii, sorry, prea frig pentru mine.

Deci ce-am descoperit la Copenhaga (in ordine cronologica):

– o arhitectura care-mi place mult, adica multe ferestre, multe la fiecare cladire si foarte variate de la o cladire la alta.

– apa, multa apa, barci, vapoare, vaporase.

In foto modelul meu preferat:

– o politete sincera si relaxata (nu scortoasa ca in UK si nici prefacuta ca in US)

– un ecologism de bun simt, adica biciclisti relaxati (nu agresivi ca in Amsterdam), cosmetice ecologice la hotel, panouri solare, masini electrice

– design in biserici. Da, eu, Diana, o cautatoare relaxata a unei religii potrivite pentru mine, am intrat in 4 biserici in decurs de 5 zile. Cel mai mult mi-a placut arhitectura din biserica reformata si muzica celor 2 care repetau in The Church of our Saviour.

– oameni care danseaza swing in aer liber simbata seara in Tivoli pe muzica live. FASCINANT !

– A XOCO by Anthon Berg adica ciocolata gourmet. Nu va spun mai mult, trebuie sa gustati si singuri.

Din colectia „Fusion” doar o idee: roquefort si ananas.

Roquefort Ananas Fusion Chocolate

– Bolia.com, adica mobilier de casa New Scandinavian Design.

Am gasit o masa de cafea, un puf in forma de piatra si un birou de casa care mi-au placut mult. Am luat azi si app-ul lor de Iphone, sa ma joc un pic cu catalogul lor.

Concluzie: daca nu pot sa devin daneza macar pot sa incerc sa traiesc ca o daneza. Cu bicicleta prin traficul din Bucuresti inca am rezerve, deci nu inca.

20120722-194939.jpg

  1. Si eu vreau in Danemarca! A fost sotia mea si imi povesteste cu placere de fiecare data (da, inclusiv despre arhitectura lor).

    • Gilbert, buy a ticket !!!! Austrian Airlines are conexiuni bune, preturi bune si servicii la bord decente. Hai, du-te acum cit mai e vara, am auzit ca iarna bate un vint rece… abia te tii pe picioare pe strazile lor largi si frumoase…
      By the way, ca sintem alumni Accord Group, mi-a scris zilele acestea Corinne Klajda, zicea ca i-e dor de Accord gang :-). Daca mai organizati vreo intilnire regionala chemati-ma si pe mine

  2. Of, m-ai facut sa-mi fie dor de Copenhaga… Din pacate, am stat doar o zi acolo, adica atat cat sa trec prin tot ce ai spus tu pana la cosmeticele ecologice la hotel… 🙂
    Sper sa revin cat de curand sa trec si prin swingul in aer liber si magazinele de mobila luate mai pe-ndelete 😉
    PS: ma bucur sa descopar si la noi alti pasionati de combinatia design & calatorii, care sa si povesteasca despre asta.

Lasă un răspuns

