O harta a locuintelor mele posibile

Stiu ca anul incepe in ianuarie, insa nu mi-e clar unde as vrea sa fiu in ianuarie. Mai bine incep cu primavara.

Agenda harta a posibilelor locuinte

Primavara, adica martie si aprilie as sta in zona mediteraneeana sau in Portugalia. Inceputul verii m-ar prinde in Malta pina la 15 iunie. Pentru vara, adica iulie si august, as urca in nord unde e mai racoare, adica in tarile nordice – in Suedia la Mihaela Golic, in Finlanda la Sorin Ifrim, in Norvegia la Gabi Sarbu si la varul Alex Hinta si neaparat o saptamina la Copenhaga la Aura Botorog. (pentru inspiratie cititi postul Ce-am descoperit la Copenhaga) Intre Bucuresti si Helsinki ar merge si o escala la Berlin la muzee, shopping si cele 2 Zoo. Ah, am uitat de TIFF la Cluj in iunie si de Festivalul de teatru de la Sibiu in mai – trebuie sa mut Malta mai devreme- sa fie la inceputul lui mai, dupa Portugalia. Iulie va fi jazz: de la Copenhaga la Garina, cu cazare la Brebu Nou. Viata la Brebu Nou la Simina e ceva ce trebuie sa traiasca fiecare pamintean inainte sa moara. Simina, uite pregatesc terenul pentru posturile despre comunitatea Weidenthal 167 si personajele ei. Iarna, de fapt in februarie si martie as sta in Tailanda. Mi-a mai ramas toamna- din septembrie pina la 1 decembrie as putea sta in Bucuresti, e o perioada cu multe evenimente iar decembrie inca nu stiu. A, uite ca se prefigureaza un decembrie- ianuarie interesant: America de Sud: Chile, Argentina, Uruguay, Brazilia. Cumva ar trebui sa fac o conexiune intre America de Sud si Tailanda- adica legatura geografica intre ianuarie si februarie. Oamenii astia din America de Sud ar trebui sa stie sa se distreze de Revelion, nu ? In continuare visez la un Revelion perfect. Pina atunci mi-am pregatit harta prin cele doua imagini prezente in acest post. Tineti minte postul despre Absolventii Unarte 2012 ? Povesteam cum am intilnit o absolventa a sectiei de Grafic Design. La citeva saptamini de la aceasta intilnire am realizat ca am nevoie de ilustratie pentru acest post. I-am scris Lorianei si am intrebat-o daca ar vrea sa faca ilustratie pe un text. Nu numai ca a fost de acord dar cind mi-a adus plansele a marturisit ca i-a facut placere sa lucreze la acest proiect. Mai mult decit atit, Loriana si-a respectat termenul de predare si a comunicat impecabil cu mine in timpul proiectului. Si mie Loriana mi-a facut placere sa lucrez cu tine, ma bucur ca am avut incredere  in prima mea impresie adica in talentul tau.

Calendarul si harta unor posibile locuinte

  1. Imi plac imaginile (inspirate) si imi place si traseul!
    Lucrarea de master a cumnatei mele a fost „Destinatii”: panouri parietale imprimate care reprezentau sectiuni de harta veche peste care apareau suprapuse ogive, ca simbol al ferestrelor catre lume… + niste arcade spatiale

Lasă un răspuns

