God is a cat

Vineri seara am fost la prin oras la Noaptea Galeriilor.  E a treia editie la care merg si mi-a placut cel mai mult si o sa scriu in final si de ce.  Am inceput cu Alert Studio, un artist run space inscris de curind in circuitul Bienalei de Arta Bucuresti. Alert studio inseamna 2 camarute, in prima era o expozitie de fotografie a unei. alb, curat, minimalist iar in a doua, totul negru si o proiectie a unui film, acelasi palmier din citeva fotografii, filmat in bataia brizei mediteraneene. Artista e din Cipru dar traieste in Germania. Probabil ii era dor de casa…

Catalin Burcea, unul din artistii fondatori ai Alert Studio,  nu era acolo, era in oras, la Hanul lui Manuc, la masa cu niste curatori internationali.

Daca ati fost la Hansen in birou, fotografia de pe peretele cu receptia il are ca autor pe Catalin. E o lucrare din seria Serotonin. Mie imi place mult si cred ca locul ei este exact acolo unde a asezat-o initial prietena mea galerista Liliana Popescu.

Urmatoarea escala: Palatul Stirbei. Pe trepte ne astepta, ca o adevarata printesa, eleganta cu perle la gat, Ioana Dogaru.

In interior am gasit trei expozitii, o combinatie de instalatii, colaje, video art.

Palatul Stirbei este de obicei gol, este un spatiu privat care e ”animat” de citeva ori pe an pentru norocosii care stiu si vin.

Vineri seara era plin de oameni frumosi, cred ca majoritatea artisti. a fost magic.

Lasă un răspuns

