Origami cu Martin

Martin e artist si creative director.

Seara are timp sa fie doar artist.

Ziua lucreaza intr-o agentie de publicitate cu un nume ”unbeatable”. Pentru mister va las sa descoperiti singuri personajele.

Martin m-a intrigat  de la prima intilnire, cea din biroul lor, acum citeva luni, cind noi eram ”clientul”, pentru ca stia un fashion designer de care eu nu auzisem.

Pe 5 martie a venit la noi sa aleaga un model de masa de meeting pentru agentie. Mi-a spus asa: Ne dorim o masa cu personalitate.
De cind visez eu sa vina cineva la noi si sa aiba curaj sa spuna asa ceva. Multumesc Martin, multumesc seful lui Martin.

Dupa ce ne-am lamurit cu masa de meeting, ce forma, ce culoare, ce material, am trecut la alte subiecte.
Martin ne-a aratat site-ul lui de artist. Vorbim aici de un artist international care lucreaza cu galerii si curatori din Europa. www.martinbalint.com

Martin are lucrari de arta, instalatii si sculpturi expuse in citeva tari.
Una dintre instalatii e compusa din zeci de mii de cocori din hirtie.

N-am stiut niciodata sa fac cocori din hirtie. Mi-ar placea sa stiu !

Hai sa facem acum, a propus Martin.
Ce vedeti aici in fotografii sint momente din lectia mea de fabricare a cocorilor.

Ei stau pe biroul meu de atunci si-mi amintesc cit de norocoasa sint.
Da, m-am simtit foarte norocoasa sa-l primesc pe Martin in vizita si sa avem timp amindoi sa ne jucam cu hirtie.

20120404-191725.jpg

Lasă un răspuns

