Jurnalisti si intrebari

Care e visul tau de antreprenor?

”Visul meu de antreprenor e sa primesc intrebari interesante de la cineva gen Barbara Walters sau Larry King. Intrebari provocatoare de la oameni pasionati, curiosi si de buna credinta, care s-au pregatit, s-au informat si care nu cauta scandal.”

Am regasit aceasta pagina dintr-un carnet de notite inceput in 2010 si pe care mai scriu din cind in cind.

Ce-mi doream in 2010 s-a intimplat in 2011- la mai putin de 6 luni de cind imi notam dorinta.

Incredibil e ca aceasta ”intilnire” s-a intimplat  in luna mai 2011, in urma unui email cu acele intrebari primit de la o jurnalista.

Da, acele intrebari pe care le asteptam eu si despre care scriam pe carnetelul Fabriano. Am raspuns dintr-o rasuflare si iata ce a iesit.

http://www.unica.ro/detalii-articole/articole/diana-blinda-curaj-10638.html

Fotografia e facuta de Stelian in cursul unei sedinte foto in parcul Ioanid din Bucuresti din zona Gradina Icoanei (am scris si un post despre biroul in care ma vad ). Prelucrarea fotografiei e facuta de echipa trustului de presa.

Acum ma intreb de ce visul meu s-ar limita la a ma exprima in public ?

Si de ce imi trebuiau mie intrebari destepte de la jurnalisti ? Adica de ce nu ma puteam eu exprima liber in lume, fara sa fiu intrebata?

Acum  inteleg si realizez ca exact asta fac aici si acum cu blogul. Mi-a trebuit un an sa ma clarific si sa actionez.

E adevarat ca m-au ajutat multi oameni sa inteleg asta, oameni care m-au ”fortat” sa fac lucruri si sa ies din zona mea de confort. Oameni care m-au incurajat sa vorbesc in public (Cami Bulat) si oameni care m-au incurajat sa scriu mai des (Nina Bratfalean) si sa si public ce scriu. Multumesc Nina si Cami.

Lasă un răspuns

