Un Hansen in conversi ?

Ieri ne-am invitat echipa, adica Hansen – ii, la masa de prinz ca sa sarbatorim sosirea primaverii.

Asa am descoperit ceva surprinzator despre un coleg.

Mai precis i-am descoperit partea rebela. Nu mi-as fi imaginat ca el, colegul meu cel mai sobru, care vine la birou in costum 364 zile pe an, poarta Converse. Ei da, o zi pe an vine in blugi la birou.

Ei bine, Vio are mai multe perechi de Converse, toate in culori tari, dupa cum zice el.

Trebuie sa-l conving sa-mi dea o fotografie…

Ce-ar fi sa scriu mai des despre colegii mei ? Asa cum a facut si dirijorul Kurt Masur cind a preluat conducerea New York Philarmonic Orchestra ? Well, nu e chiar o comparatie modesta, dar probabil mi-a ramas in cap ideea dupa ce-am citit povestea respectiva.

A povesti despre echipa ta poate fi un inceput. Poate micsora distanta intre un logo, un business, o reputatie si un client. De fapt poate fi un mod de a micsora distanta dintre doi oameni sau dintre doua companii.

Lasă un răspuns

