Digital Diva

Digital Diva am fost eu la forumul  Digital Marketing organizat de Evensys la Hilton Bucuresti.

Despre ce s-a vorbit  aici   http://www.digitalforum.ro/2012/program .

De ce-am mers acolo ? Ca sa aflam ce e hot in zona de marketing digital, who is who, who does what.

Vrem sa redefinim prezenta digitala pentru Hansen si avem nevoie de un partener de drum. Cine va fi partenerul inca nu stim, dar iata pe cine am intilnit acolo:

Am sa povestesc pe scurt despre oamenii intilniti si care mi-au placut.

M-a surprins entuziasmul irlandezei mutate de citeva luni in Romania, irlandeza care si-a lasat business-ul si patria ca sa traiasca aici.

Ciudat, nu ? As vrea ca fiecare roman sa auda ce ne-a zis ea ieri:

”you guys, have no idea what a beautiful country you have (si nu a fost inca la Brasov si Sibiu) and how great people you are. I feel so good here”.

Prezentarea ei a fost despre  campanii online, cum le construim si derulam, ce asteptam si cum masuram rezultatele si investitia intr-o  campanie.

Foarte mult mi-a placut si prezentarea Ralucai Kisescu de la AVON.

Nu am cumparat inca produse AVON dar m-au impresionat  eforturile  de a construi o comunitate de femei pentru femei (ei, da, exista si clienti AVON barbati, intr-un procent de 15%).

Cum au facut asta?  Au construit o forta de vinzari nationala si le-au dat acces la educatie si mod de lucru online. Comunitatea Avon isi gaseste informatiile online, si deruleaza businessul de distributie online, isi sharuiesc experiente si au prieteni online.

Cea mai mare surpriza a lor a fost sa descopere in cursul training-urilor de online ca femeile de peste 60 ani de la tara au fost mai receptive si mai curioase decit cele de sub 25 ani.

Am scris acest post in 2 faze, prima imediat dupa conferinta si incheierea, adica ce va urma mai jos, la o saptamina dupa.

Desi au trecut 3 lucratoare de la finalul conferintei (vineri, luni si marti) inca nu am fost contactati de cei doi domni romani cu care ne-am exprimat interesul sa ne intilnim.

Din nou mi se confirma parerea ca expatii stiu sa faca business, au maniere in business, au drive si entuziasm.

In mai putin de o ora avem intilnire cu irlandeza Galvea Kelly la noi in birou. Revin cu impresii de la intilnire.

  1. Octavian Costescu

    Felicitari, Diana !
    Si eu imi doresc sa invat despre era digitala, astept sa ne impartasesti experienta ta.

    Octavian

Lasă un răspuns

