Biroul in care ma vad

In biroul ideal pentru mine aceste piese de mobilier  ar sta intr-o incapere la o mansarda cu acoperis de sticla din zona Gradina Icoanei din Bucuresti. Mi-ar place ca mansarda sa fie a unei case vechi de pe   strada Dumbrava Rosie. De ce mandarda? De ce acoperis de sticla ? Pentru ca imi doresc sa vad cerul tot timpul, chiar si cind lucrez, chiar si cind e innorat. Si mai vreau sa  pot sa vad apusul de soare in fiecare zi.

Imi place mult acest birou, numit ”Storyteller” pentru stilul lui autentic retro. Dupa nume, poate sa fie biroul unui scriitor.

La inceput mi-a placut pentru combinatia de culori:  alb, culoarea lemnului natur si verde.

De curind am aflat ca este si biroul preferat de designerul israelian Ron Arad, autorul conceptului pentru  HOLON Design Museum din Tel Aviv si a doamnei Galit Gaon, directoarea acestui muzeu.  Story teller a fost conceput de  firma  „Reddish Studio” ( fondatori si designeri sint Na’ama Shtainbuck si  Idan Fridman)  pentru Teknion, unul din partenerii cu care lucram. Brieful de design a fost simplu: homey look & feel. Mie exact asta imi inspira.

Sigur  as alege alte scaune, un model mai apropiat de modelul fotoliului vintage din fotografie. E un fotoliu cumparat de Miri Shafir din Jaffa flea market. Degeaba m-am rugat de ei sa mi-l vinda, n-am avut succes. Probabil ca voi gasi unul similar in Sibiu sau in Cluj, la urmatoarea vizita.

my favourite desk

  1. ar fi frumos dar eu l-as prefera un pic mai personalizat, cu cateva lucruri dragi care sa-ti dea acea stare de bine

Lasă un răspuns

