Sports girl

Ieri 10 ianuarie 2012  am fost din nou  la sala de fitness dupa o pauza de 3 ani.

Trei ani ??  Cum asa ?

Asa, din comoditate si perfectionism (adica din dorinta mea de a gasi sala perfecta).

Imi dau seama ca mi-am pus singura toate aceste obstacole in cale si am uitat de bucuria de a-ti simti corpul.

Da, exact asta am simtit aseara, timp de o ora.

Mi-am simtit corpul, l-am salutat si m-am bucurat ca e bine. Am facut pina si abdomene, de care de obicei ma fofilam….

Nu m-a mai deranjat ca acest loc nu e perfect organizat, functional, luminos, ca usa de la vestiar nu se inchidea.

Regasesc aceeasi neglijenta a proprietarilor, care acum 3 ani au avut nevoie de 3 luni sa repare usa de la dus. Aceeasi lipsa de interes pentru a crea un loc primitor. Pare, spun pare,  sa fie doar un loc pentru facut bani. Sau nici macar atit, la cei 30 lei pe care-i cer pt o sedinta de 90 min.

Eu voi merge acolo pentru sport.

M-am bucurat sa-l regasesc pe antrenorul Ionut, pe numele lui oficial Ioana Moisa. Am promis sa merg sa alerg la primavara in parc, iar el a promis ca ma invata sa alerg.

Ma motiveaza mult acest om cu pasiunea lui pentru sport. Pasiune pe care si-o exprima prin fapte nu prin declaratii zgomotoase si ”hyped”. Da, omul participa la Maratonul de la Roma din martie, de fapt participa la citeva astfel de competitii in fiecare an. Preda educatie sportiva la o scola generala, job pt care e platit modest. Face masaj la Hilton Sibiu in decembrie, intre Craciun si Anul Nou si isi face clientii fericiti la sala aceasta modesta din Bucuresti.

In curind am sa postez si fotografii din parcul in care am sa alerg cu el. Sint pregatita, mi-am luat ”adidasi” din Cluj inca din luna iunie 2011 :)))

Lasă un răspuns

