Hello world !

Dupa doua variante de blog personal am hotarit sa incep un blog de business cu ”touch” personal.

Adica o sa povestesc intimplari din viata de antreprenoare in Romania (cu Hansen Office Design) si  cu antenele intinse spre glob prin  aventura online numita www.contemporist.eu

Decizia n-am luat-o singura, mi-am ascultat intii capul (de asta a durat atit, capul meu e cam cinic, de multe ori, de prea multe ori). Apoi mi-am ascultat prietenii si cunostintele care si-au aratat curiozitatea de a citi un nou blog de business. Tot ei si-au exprimat dorinta de a citi si chestii personale ale ”omului” de business. Apoi mi-am ascultat prietenele bune care m-au incurajat sa povestesc despre aventurile mele prin lume, care mie  nu mi se par fantastice (ziceam de capul meu cinic) dar care pot inspira pe altii.

In cele din urma mi-am ascultat  intuitia.  Asa am simtit eu marti 3 ianuarie 2012 cind am cumparat domeniul dianablinda.com.

De ce .com? ”Presimt” eu ca voi deveni celebra pe glob si atunci .com va fi  bun, dupa ce voi fi transformat blogul din romana in engleza.

Miercuri 4 ianuarie 2012 am personalizat tema din WordPress si am schitat primele 2 posturi. Mai am de scris la ”Despre mine” .

Compilez, dar si acolo am sa cer ajutor, sa scrie si alti oameni despre mine, asa cum mi-au scris pe LinkedIn de bunavoie si neintrebati de mine.

So, here I am.

Acum, daca pe voi, cei care ma vizitati aici, va deranjeaza acest mix de engleza in romana, eu sper sa va treaca repede si sa reveniti cu entuziasm si curiozitate.

Diana

  1. … me again, comentind la comentariul meu si la al tau, Octavian:
    Ma bucur ca mi-am ascultat indemnul pentru ca, according to WordPress statistics, posturile scrise din inima si cele mai dragi mie au fost si cele mai citite.

  2. Octavian, multumesc pentru comentariu, si pentru ca esti primul care comentezi am sa te iert pentru indemnul nemilos ”cut the heart”.
    Am sa-ti urmez insa indemnul si am sa scriu si despre business.

  3. Octavian Costescu

    Buona sera Dotoressa,

    Le faccio i migliori auguri per il Suo blog !
    Asta ca sa nu ramai doar cu engleza in mix-ul lingvistic !
    Iti doresc inspiratie si bafta la ales subiectele.
    Iar daca i-ai spus blog de business cu personal touch, keep it business and cut the heart !

    Octavian

Lasă un răspuns

